پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آتش شبانه چهار مغازه و دو خودرو را در نوشهر سوزاند

0

عباس علی رزاقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در جریان این آتش سوزی یک نفر هم مجروح شد، افزود: در جریان این آتش سوزی مغازه های تعویض روغنی ، جلوبندی سازی و تعمیرگاه های خودرو به همراه دو دستگاه خودروی پژو و پراید داخل این مغازه ها در آتش سوختند.

وی ادامه داد: پس از اعلام آتش سوزی ۲ تیم کامل از نیروهای آتش نشانی برای خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی منطقه در محل اعزام شدند که با تلاش بیش از یک ساعته این نیروها ضمن مهار آتش سوزی از گسترش آن به اماکن دیگر جلوگیری شد.

مسئول آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نوشهر گفت : گسترش این آتش سوزی مهیب به علت متصل بودن سقف این چهار مغازه با یکدیگر بوده است ضمن اینکه آتش در این مغازه ها به دلیل وجود مواد روغنی خیلی زود گسترش پیدا کرد.

وی افزود : یک نفر نیز در این حادثه که اقدام به خاموش کردن آتش در مراحل نخست کرده بود دچار سوختگی سطحی شده بود که برای درمان سرپایی به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد.

رزاقی از رانندگان و کسبه خواست برای ایمنی بیشتر یک کپسول آتش نشانی در خودرو یا مغازه خود داشته باشند تا از آسیب بیشتر هنگام آتش سوزی جلوگیری کنند.

وی گفت: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است و میزان دقیق خسارتها نیز مشخص خواهد شد.

شهر بندری نوشهر ۱۳۸ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

۱۲۹۵ /۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.