پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آئین تکریم از خدمات صادقانه سید عیسی میرشفیعی لنگری برگزار شد

آئین تکریم از خدمات صادقانه سید عیسی میرشفیعی با حضور مدیرکل، معاونان آموزش وپرورش مازندران، مسئولان آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق، همکاران اداره کل، معلمان و تمامی دوستداران وی، در اداره کل آموزش وپرورش مازندران برگزار شد.

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در این مراسم باشکوه که با تجلیل از این مقام اداره کل برگزار شد، مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت: در خدمت مردی هستیم که تمام عمرش را در راه تعلیم و تربیت گذاشت و ۳۵ سال عمر خود را برای تربیت فرزندان این مرز و بوم صرف کرد.

علیرضا سعدی پور با بیان اینکه تکریم از زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت وظیفه ما است،  تصریح کرد: بازنشستگی در عرصه علم و دانش معنا و مفهومی ندارد. از وجود این معلم عزیز استفاده خواهیم کرد. چرا که افکار و اندیشه های ایشان در عرصه آموزش ابتدایی همواره برای استان مازندران راهگشا و نگاه و نگرش ایشان به کودکان استان بسیار زیبا بود. صداقت ایشان در کار برای همه ما الگوی عملی رفتار اداری در آموزش و پرورش است و من از همه مدیرانی که در این سالها تلاش کردند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه آقای میرشفیعی با نگاه پدرانه به دانش آموزان نگاه می کرد، خاطرنشان کرد: پدر بودن یعنی نقش آفرینی و اثرگذاری در آموزش و پرورش که بارها یادم هست ایشان می گفتند باید اثری از خود بر جای بگذاریم. به رسم این نقش آفرینی شایسته باید به رسم ادب و احترام از این معلم شایسته تجلیل کنیم زیرا ایشان عمرشان را در رهبری آموزشی و تربیتی گذاشتند. امروز خوشحالم از مردی تکریم می کنیم که جنسش علم و دانش و تجربه بود.

معاون سابق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران نیز در این آیین گفت: امروز از صندلی اداری این مجموعه خداحافظی می کنم اما از دوستان عزیزم نه. ما از هم جدا نیستیم و باید همیشه به فکر یکدیگر باشیم. اگر موفقیتی در این مجموعه حاصل شد محصول کار جمعی بوده و بنده به تنهایی کاری انجام ندادم. بنده فقط ظرفیت ها را شناسایی کرده و با سه اصل صداقت در کار، اعتدال در رفتار و درایت عمل کردم.

سید عیسی میرشفیعی با بیان اینکه کار با کودکان سهل ولی در عین حال ممتنع است، افزود: اینکه در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش بر تربیت بسیار تاکید شده باید به اهمیت دوران ابتدایی پی برد زیرا تربیت از کودکی شکل می گیرد و اگر قرار است برنامه ریزی برای تعلیم و تربیت انجام دهیم باید از دوره ابتدایی شروع کنیم. این برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که خودمان را در جایگاه کودکان قرار داده و به نوعی کودکی کنیم. باید دوره ابتدایی حرف اول نظام تعلیم و تربیت شود.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد خود در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران، گفت: روزی که کلاس یکنفره در یکی از روستاهای استان تشکیل دادیم تذکر دریافت کردیم اما این کار به آبروی ایران در یونسکو تبدیل شد و جناب آقای فانی وزیر اسبق آموزش و پرورش با این کار از ایران دفاع کرد. همچنین در سال ۹۴ بحث مدیریت یکپارچه پیش دبستانی را ایجاد کردیم که امسال به عنوان مصوبه هیئت وزیران اجرا شد.

1 نظر
  1. حامد خليلي ازني می گوید

    بدون شک، سید عیسی میرشفیعی لنگری چهره ماندگار آموزش ابتدایی است که در مدت خدمت خود زحمات صادقانه و خالصانه ایبرای نظام تعلیم تربیت متقبل شد و با اندیشه بلند خود باعث ارتقاء جایگاه آموزش ابتدایی استان مازندران در سطح ملی شده است. خدا قوت جناب میرشفیعی عزیز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.