پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آئین تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان برتر چهاردانگه در جشنواره های کشوری و استانی برگزار شد

آئین تجلیل از معلمین و دانش‌آموزان منطقه چهاردانگه که در جشنواره ها و مسابقات کشوری و استانی حائز رتبه شدند، با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ آئین تجلیل و تقدیر از معلمان و دانش‌آموزان برتر منطقه چهاردانگه که در همایش ها و مسابقات کشوری و استانی رتبه کسب کردند با حضور علی اسدی سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران، خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، معاونین، کارشناسان، مدیران و معلمان صبح امروز در سالن همایش های اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

جشنواره های درس پژوهی، الگو های برتر تدریس، معلمان هنرمند، ایده های نو و اثربخش، خود اتکایی، طرح درس سالانه، شواش و جشن های بومی محلی از جمله جشنواره ها و مسابقاتی بودند که فرهنگیان و دانش آموزان منطقه چهاردانگه در رقابت با سایر رقبا رتبه های برتر را کسب نمودند.

در بخش هایی از این مراسم، افضلی دبیر جغرافیای شاغل در منطقه که کسب رتبه اول در سه جشنواره سال جاری را در کارنامه دارد، دلایل شرکت در این جشنواره ها را به سمع حاضرین رساند و معلمین و دانش آموزان حائز رتبه در جشنواره هنری، اثر هنری خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان نیز با اهدا هدیه و اوج تقدیر از همه ی فرهنگیان و دانش آموزان افتخار آفرین در مسابقات و جشنواره های کشوری و استانی تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.