پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۴۰ برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر اجرا می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا خمسیه شامگاه یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین انقلاب اسلامی بود، گفت: دفاع مقدس پیوند خورده با قیام امام حسین (ع) برای مقابله با ظلم و تجاوز بیگانگان است.

وی تصریح کرد: درس‌های بزرگ دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و ایستادگی بوده و در حال حاضر اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه امروزی است.

وی با اشاره به اینکه رمز عبور از موانع مشکلات تحریم‌ها شعار ما می‌توانیم است، افزود: درس دیگر دفاع مقدس تبدیل تهدید به فرصت است که با درایت و مدیریت فرماندهان عملیاتی می‌شود.

فرمانده سپاه رامسر خاطر نشان کرد: درس دفاع مقدس وحدت کلمه با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری بود زیرا اعتماد به جوانان سبب موفقیت است و برای فتح قله‌های رفیع در پله‌های انقلاب باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین سال دفاع مقدس در شهرستان رامسر ۱۰۰ عنوان و ۴۴۰ برنامه اجرا می‌شود تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها قدر دانی و تجلیل از حماسه ساران دفاع مقدس، تبیین اندیشه‌های دفاع مقدس برای نسل جدید، جمع آوری آثار رزمندگان و شهدا و ساخت مستند کتاب فیلم، فضاسازی در شهر و روستا و توجه به آثار رزمندگان دفاع مقدس همایش اقتدار در مصلای جواد الائمه و گفت و گوی تصویری مقام معظم رهبری و رژه موتوری، مسابقات فرهنگی هنری ورزشی جهت ارتباط با نسل‌های جوان، نمایشگاه سیار عکس، روایت گری، تئاتر خیابانی، نواخته شدن زنگ غیرت و مقاومت در مدارس که بعنوان جوانان سربازان دانش پژوهی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، فراخوان عکس و فیلم از دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات قرآنی و اذان، غبارروبی گلزار شهدا تجلیل از کادر درمانی رزمندگان و مجاهدان، ارائه مشاوره، همایش یاد یاران است.

کد خبر 5028773
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.