پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۶ گروه جهادی دانشجویی مازندران به مقابله با کرونا می پردازند

0

امیر سادات کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک نیمه شعبان و درباره قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی سپاه کربلا استان اظهار داشت: در کل استان ۳۶ گروه جهادی در مبارزه با کرونا فعال است که هزار و ۶۸ نفر از افراد دانشگاهی در آن مشغول خدمات دهی هستند.

وی افزود: بیشتر این افراد جوان و از تمامی صنوف دانشجویی هستند که در زمینه مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند و ۲۱ کارگاه تولیدی در استان زیرنظر قرارگاه دانشجویی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: کارگاه تولید ماسک در ساری، بابل و آمل، کارگاه تولید آستین در تنکابن، کارگاه پوش و تولید شیلد از جمله کارگاه‌های تولید است.

سادات کرمی یادآور شد: تاکنون ۱۲۰ هزار لیترمحلول ضدعفونی تولید و توزیع شده است و نسبت به ضدعفونی معابر اقدام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا افزود: همچنین دو هزار لیتر محلول بهداشتی توسط علوم پزشکی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه مازندران در زمینه خودکفایی در حوزه مواد بهداشتی و ماسک اقدام کرده است افزود: تاکنون ۲۶۰ هزار عدد ماسک توسط گروه جهادی دانشجویی در استان تولید شده است و ۶۳۹۰ گان بهداشتی، هزار عدد کلاه، هفت هزار دستکش نیز تولید شده است.

وی تولید سه هزار عدد شیلد محافظ صورت، سه هزار پاپوش، شش هزار عدد آستین یکبار مصرف، پنج هزار بسته بهداشتی، ۳۰۶ بسته معیشتی توزیع شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه همه دانشجویان در مناطق مختلف استان پای کار آمدند، افزود: هرجا به جوانان اعتماد شد پیشرفت حاصل شده است.

وی از توزیع سه هزار ۶۰۰ بسته عیدانه بین کادر درمانی و بیماران کرونایی به عنوان دیگر فعالیت‌ها نام برد.

کد خبر 4897923
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.