پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۰۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان در مازندران توزیع شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، معین مهدی لموکی اظهار داشت: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این راستا برنامه‌های متنوعی را با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران نیک سیرت اجرا می‌کند که اجرای ویژه برنامه «دست یار» با هدف تهیه و تدارک بسته‌های معیشتی و اقلام غذایی و پروتئینی یکی از مهمترین برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان است.

لموکی افزود: در قالب این طرح تاکنون حدود سه هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان تهیه و درمیان خانواده‌های نیازمند توزیع گردید و این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند ومشارکت متعهدانه و معنوی داوطلبان در برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان گفت: با تمام توان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه تلاش خواهیم کرد و از همه ظرفیت‌های داوطلبی در این جهت استفاده خواهیم کرد تا از فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند بکاهیم.

لموکی گفت: مردم مناطق مختلف استان می‌توانند کمک‌های حمایتی و معیشتی خود را به شعب و پایگاه‌های جمعیت هلال احمراستان تحویل دهند تا با برنامه ریزی دقیق در میان جامعه هدف و خانواده‌های نیازمند توزیع گردد.

وی همچنین گفت: شهروندان همیشه مهربان مازندران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با کد دستوری *۱۱۲# و یا به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر به این پویش ملی اختصاص دهند.

کد خبر 4910171
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.