پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲ هزار متر مربع به فضاهای آموزشی مازندران اضافه می‌شود

0

ایسنا/مازندران وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۱ پروژه در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۲ هزار متر مربع به فضاهای آموزش مازندران اضافه می‌شود.

محسن حاجی میرزایی در حاشیه افتتاح طرح‌های آموزشی در مازندران اظهار کرد: پروژه‌هایی که امروز در سفر به این استان به بهره‌برداری می‌رسد با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، بنیاد برکت و خیرین بوده که در بخش مقاوم‌سازی و تاسیس بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس تخریبی کشور نیازمند به اعتبارات جدید، نگاه ویژه خیرین، بنگاه‌های اقتصادی و بزرگ کشور هستیم، تصریح کرد: برای بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس تخریبی کشور هزینه در آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی و نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی است، خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۰ درصد مدارس تخریبی، ۱۲ درصد نیازمند بازسازی و ۱۸ درصد نیازمند مقاوم‌سازی است.

افتتاح ۱۱ پروژه آموزشی و ورزشی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال

قاسم احمدی نائب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نیز در ادامه گفت: امروز ۱۱ پروژه با حضور وزیر آموزش و پرورش در حوزه ورزشی و آموزشی در شهرستان‌های نوشهر و چالوس افتتاح شده که ارزش ریالی آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها در کلاردشت، مرزن‌آباد، کجور، نوشهر، هچیرود و سیسنگان افتتاح شده است.

نائب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: مازندران تاکنون ۳۲ اداره آموزش و پرورش داشت و اداره آموزش و پرورش در بخش مرزن‌آباد سی و سومین اداره در مازندران است که امروز افتتاح شد. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.