پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۸۷ درخواست در میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع برق مازندران بررسی شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت نیرو، مدیرعامل، معاونان و کارشناسان این شرکت در محل سالن فرهنگی ورزشی برق مازندران برپا شد و طی آن به درخواست‌ها و مشکلات ۲۸۷ نفر از مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران امروز به خبرنگاران گفت: در این میز ارتباطات مردمی که به مدت سه روز از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار شد، مشکلات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان در حوزه‌های مختلف برق، از جمله انشعاب، تراکنش برق، مشکلات مربوط به قبوض و تعرفه‌ها، فنی و آماده‌سازی انشعاب، برق‌رسانی به مناطق روستایی، اصلاح شبکه و رفع خاموشی، حوزه منابع انسانی و درخواست‌های متفرقه بررسی و دستورات لازم جهت رفع آنها صادر شد.

حسینی کارنامی با اشاره به حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو در این رویداد بیان کرد: ما همواره تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی مناسب به مردم، رضایت آنها را جلب نماییم و در این راستا، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: برپایی میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی ریاست محترم جمهور، فرصت مغتنمی برای ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنها به صورت میدانی است و ما از این طریق می‌توانیم نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه خدمات برق، اقدام نماییم.

حسینی کارنامی یادآور شد: مقرر شد تا درخواست‌هایی که نیاز به بررسی و اقدامات بعدی دارند، توسط کارشناسان مربوطه پیگیری و نتیجه نهایی به اطلاع متقاضیان برسد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.