پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۴۰ مسکن به مددجویان بهزیستی در مازندران تحویل می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی عصر شنبه در حاشیه اجرای طرح‌های بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی با بیان اینکه ۲۲۷ پروژه هفته بهزیستی در استان اجرا می‌شود، افزود: ۱۴۰ واحد مسکن مددجویان در این هفته به جامعه هدف تحویل داده می‌شود.

وی افتتاح ۵۵ پروژه اشتغال زایی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی، اجرای ۲۷ طرح پیشگیری را از دیگر طرح‌ها برشمرد و گفت: از مجموع ۱۴۰ واحد مسکونی ۱۵ واحد مربوط به خانواده‌های دارای دو معلول و بالاتر است.

وی همچنین با اشاره به برپایی مانور سراسری اورژانس اجتماعی اظهار داشت: ارتقای توانمندیهای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب‌های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از اهداف مهم اورژانس اجتماعی است.

گوهرده. با اشاره به گستردگی گروه‌های هدف در دریافت خدمات اورژانس اجتماعی خاطرنشان کرد: زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده‌اند، کودکان خیابانی و کار، همسران آزار دیده، کودکان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، دختران و پسران فراری از منزل وسایر افراد در کلیه سنین که در شرایط بحرانی ویژه قرار دارند گروه‌های هدف خدمات اورژانس اجتماعی هستند.

کد خبر 4971345
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.