پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰ هزار سبد کالا با طرح «سفره مهربانی» در مازندران توزیع می شود

0

محمد اسماعیل امامزاده در حاشیه توزیع هزار سبد کالایی دفتر آستان قدس رضوی شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: اجرای این طرح همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن محتبی (ع) با همکاری حدود دو هزار خادمیار آغاز شده و تا پایان هفته جاری نیز در شهرهای مختلف استان بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح سفره مهربانی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و همسو با رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در استان است که از مجموع ۲۱۰ هزار بسته غذایی که برای کل کشور درنظر گرفته شده، سهم مازندران حدود ۱۰ هزار سبد غذایی بوده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه پیش از شروع ماه مبارک رمضان حدود هشت هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توسط این دفتر در استان توزیع شده بود، ابراز امیدواری کرد، که تا پایان امسال نیز این دفتر با کمک خادمیاران و کانون‌های محلات بتواند به همین تعداد سبد غذایی میان نیازمندان زیرپوشش توزیع کند.

توزیع هزار سبد کالا در آمل

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان آمل هم از دومین مرحله توزیع سبد کالا در طرح سفره مهربانی به تعداد هزار بسته به مددجویان زیرپوشش این دفتر وآسیب دیده‌های ناشی از بیماری کرونا خبر داد.

احمد کوهستانی افزود: درمرحله نخست این طرح نیز هزار بسته غذایی نیز پیش از ماه مبارک رمضان توزیع شد و مقدمات هزار بسته غذایی دیگر توسط خیران و خادمیاران رضوی درحال آماده سازی هست که پیش از عیدفطر میان مددجویان زیرپوشش توزیع خواهد شد.

بیش از ۱۵ هزار خادمیار رضوی در مازندران در بخش‌های مختلف فرهنگی و محرومیت‌زدایی به محرومان و نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 4923642
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.