پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک مجتمع فولاد در مازندران به مدار تولید بازگشت

0

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: مجتمع فولادسازان دماوند تولید کننده میلگرد در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از ۶ سال پیش دچار مشکل و توقف تولید شده بود.

حسن خیریانپور با اعلام این که مشکل این واحد تولیدی با مصوبه ستاد تسهیل رفع شد، افزود : با از سرگیری فعالیت این واحد صنعتی ۳۳۰ کارگر شاغل شدند.
وی ظرفیت تولیدی این واحد صنعتی را حدود ۷۲۵ هزار تن میلگرد در سال اعلام کرد که اکثر تولیدات آن نیز به خارج از کشور صادر خواهد شد.
مجتمع فولادسازان دماوند در شهریور ماه سال ۹۲ به دلیل مشکلات از جمله مشکل مالی فعالیت خود را متوقف کرد.

اسفند ماه سال گذشته نیز یک واحد صنعتی تولید فولاد ( میلگرد) مستقر در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد که ۱.۵ سال به دلیل مشکلات  مالی فعالیتش متوقف بود با مصوبه ستاد تسهیل به مدار تولید  رسید و ۱۲۰ کارگر این واحد صنعتی نیز به سر کار خود بازگشتند.
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مازندران در سال گذشته ۲۱۱ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی به تصویب رساند و حدود سه هزار میلیارد ریال به این واحدها تسهیلات برای برگشت به تولید پرداخت کرد.
در سال جاری نیز ۳۳۹ مصوبه از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حوزه های مختلف اقتصادی به تصویب رسید که بیشترین مصوبات سال جاری این کارگروه در مربوط به امور مالیاتی بود.
استان مازندران بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال ۶۰ هزار نفری و سرمایه گذاری بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریالی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.