پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

10 هکتار از مزارع روستای لالا بخش چهاردانگه در آتش سوخت

عضو شورای بخش چهاردانگه از آتش‌سوزی در 10 هکتار از مزارع جو بخش‌ چهاردانگه خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، خسرو الندانی، عضو شورای بخش چهاردانگه در گفت‌وگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز، از وقوع آتش سوزی در مزارع جو بخش چهاردانگه خبر داد.

 

عضو شورای بخش چهاردانگه اظهار داشت: در بعدازظهر روز گذشته شنبه 30 خرداد 1394 حدود 10 هکتار از مزارع جو روستای لالا از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه بر اثر آتش سوزی از بین رفت.

 

الندانی در ادامه گفت: این آتش سوزی در بعدازظهر دیروز در نزدیکی کارخانه آرد لالا اتفاق افتاده که طبق خبری که دهیار لالا به ما داده این آتش سوزی با کمک ماشین های آتشنشانی شهرداری و مردم خاموش شد ولی متاسفانه بر اثر این آتش سوزی 10 هکتار از اراضی این منطقه در آتش سوخت و محصول آن از بین رفت.

 

عضو شورای بخش چهاردانگه همچنین گفت: در بعدازظهر امروز هم در روستای الندان 2 هکتار از اراضی گندم این روستا در آتش سوخت که خوشبختانه محصول آن چند روز پیش برداشت شده بود و خسارتی به مالک زمین تحمیل نشد. ماشین آتشنشانی شهرداری با تماس مردم وارد روستا شده و با کمک مردم با خاموش کردن آتش مانع سرایت شعله های آتش به محصولات زراعی دیگر این روستا شد.

 

 همچنین در پی وقوع آتش سوزی در اراضی کشاورزی “بخش دودانگه” شهرستان ” ساری، 10 هکتار از گندم زارهای این بخش دچار حریق شده بود.

 

ماموران با حضور محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، حدود 10 هکتار از مزارع گندم متعلق به پنج نفر از اهالی این روستا به‌ دلیل نامعلومی دچار حریق شد.

 

با حضور عوامل آتش نشانی، حریق مهار شد ولی با توجه به حجم بالای آتش سوزی، همه محصول زراعی این زمین‌ها در آتش سوخت.

 

گرمای هوا طی روزهای اخیر در مناطق مازندران شدت گرفته است و براساس گزارشات هواشناسی این افزایش دما تا روزهای آینده در استان ادامه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.