پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگوي اختصاصي چهاردانگه نيوز با مدير كل راه و شهر سازی مازندران

0

مدير كل راه و شهرسازي استان مازندران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، پیرامون آخرین وضعیت جاده های رانشی چهاردانگه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رانش زمین یک عامل طبیعی است و حرکت لایه‌های رسوبی غیر متراکم و متراکمی بر روی سطح شیبدار که ناپایدار شده اند می باشد.

مهندس سيد علي اسد با بیان اینکه رانش زمین در چهاردانگه زیاد است افزود: منطقه چهاردانگه به اصطلاح کل محور ساری به سمنان عموم این جاده با مشکل رانش مواجه است.

وی برای برطرف نمودن نقاطی که در محور ساری به سمنان رانش دارد اظهار داشت: با دانشگاه نوشیروانی و شاغلینی که تجربه و صلاحیت این کار را دارند انعقاد قرارداد کردیم که با انجام یک کار فنی این مشکل برطرف گردد.

مهندس سيد علي اسد، مدير كل راه و شهرسازي استان مازندران در ادامه افزود: البته کارها و اقداماتی در محور ساری به سمنان که عمدتاً در چهاردانگه رانش زمین داریم انجام شده است و این اقدامات مُسکنی است برای اینکه با رانش زمین محور ساری به سمنان بسته نشود و همچنین از یک طرف نمی توانستیم با بسته شدن جاده مواجه بشویم، از طرفی دیگر باید یک کار فنی و پایدار انجام شود.

ali-asad

مهندس اسد در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار چهاردانگه نیوز مبنی بر اینکه، امکان احداث پل در نقاط رانش شده وجود دارد يا خير اظهار داشت: ساخت پل هم یک گزینه است. اگر در یک منطقه رانشی غیر اصولی و غیر فنی کار شود تمام مجموعه و زیر ساخت پل حرکت می کند که نمی شود بدون مطالعه و شناخت زمین دست به چنین اقداماتی زد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.