پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمربندی «هچیرود – تنکابن» آزادراه می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان در کمپینگ قوی کلار آباد گفت: آسفالت محورهای عباس آباد به کلاردشت و رامسر به عباس آباد با انتخاب پیمانکار و تخصیص قیر رایگان تا یک ماه آینده انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح هادی روستاها افزود: اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی استوار بوده و اگر سخت گیری های قانونی در زمینه‌ی تغییر کاربری اراضی و الحاق به بافت انجام نشود، شمول قانون طرح هادی از بین رفته و سبب افزایش ساخت و سازها می‌شود.

رازجویان درباره بازنگری طرح هادی روستاها اظهار داشت: علیرغم کمبود اعتبار بنیاد مسکن وعده داد تا طرح هادی ۵ روستا بازنگری شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به چهار بانده کردن راههای مواصلاتی مازندران به پایتخت، تصریح کرد: این اقدامات در حالیست که ما در استان زیرساخت لازم جهت پذیرش میلیونها گردشگر را نداریم و به همین دلیل کمربندی هچی رود تا تنکابن قرار است با افزایش پهنا به آزاد راه بدل شده و منتظر تخصیص اعتبار آن هستیم.

این مسئول درباره کارخانه‌های زباله سوز نوشهر و ساری هم بیان داشت: پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به اندازه یکسال گذشته در زمینه پسماند استارت کار زده نشد و کارخانه زباله سوز نوشهر و ساری و در فاز سوزاندن زباله و کمپوست تنکابن احتمالاً هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 4958283
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.