پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلیه روستاهای بالای 20 خانوار ساری دارای پوشش تلفن همراه و اینترنت همراه خواهند شد

0

مدیر کل ارتباطات و فناوری مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه آخرین وضعیت پروژه های ارتباطی شهرستان ساری و بخش چهاردانگه را اعلام کرد.

یدالله طهماسبی با بیان اینکه روستاهای کرچا ، علمدارده ، اهودشت، ارزفون و آغوزگله بتن ریزی انجام شده در حال نصب سایت می ‌باشد و بزودی راه اندازی می گردد افزود: با نصب سایت در این روستاها ۱۸ روستای دیگر نیز تحت پوشش قرار می گیرند.

مهندس طهماسبی در ادامه اعلام کرد: در سه روستای ذکریاکلا ، سودکلا و دادوكلا نیز با انجام عملیات بهینه سازی و نصب رپیتر پوشش تلفن همراه کامل خواهد شد.

طهماسبی مدیر کل ارتباطات و فناوری مازندران با بیان اینکه تعداد 5 روستای قارن سرا ، لالا ، جمال الدین کلا ، خارکش و ترکام نیز در دست بررسی و اقدام جهت مکان یابی و آغاز عملیات اجرایی پروژه می باشند و طی 10 روز آتی آغاز می گردد افزود: با انجام این پروژه نیز تعداد 10 روستا تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت همراه قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه افزود تعداد ۲۴ روستای دیگر نیز از شهرستان ساری در دست بررسی می باشد که عملیات اجرایی آن در سال آینده آغاز خواهد شد.

مهندس یدالله طهماسبی مدیر کل ارتباطات و فناوری مازندران در پایان اعلام کرد با اجرای پروژه های مذکور کلیه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان ساری دارای پوشش تلفن همراه و اینترنت همراه خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.