پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلنگ مرکز اورژانس 115 و پلیس راه جاده کیاسر به زمین زده شد

امروز چهارشنبه 12 فروردین 1394 کلنگ مرکز اورژانس 115 محور کیاسر در منطقه « کلاج خسه » و مرکز پلیس راه این محور در عبور روستای کنیم بر زمین زده شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، از صبح امروز با حضور چند تن از مسئولین ارشد استانی و شهرستانی کلنگ مرکز اورژانس 115 و پلیس راه جاده کیاسر به زمین زده شد.

 

از صبح امروز چهارشنبه 12 فروردین 1394 همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به همراه آقایان دکتر شجاعی کیاسری و مهندس دامادی نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، مهندس نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ، محمدزاده مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ، دکتر جانبابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دیگر مدیران شهرستانی و بخش چهاردانگه برای بازدید از امکانات جاده ای و بهداشتی از محور ساری کیاسر و مرکز درمان بستر 10 تخت خوابی کیاسر بازدید کردند.

 

پس از بازدید مسئولان از امکانات بهداشتی و جاده ای چهاردانگه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فنی حرفه ای کیاسر جمع شده و چند تن از مسئولان و مدیران به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

در پی این بازدید، همچنین کلنگ مرکز اورژانس 115 محور کیاسر در منطقه « کلاج خسه » و مرکز پلیس راه این محور در عبور روستای کنیم بر زمین زده شد.

 

گزارش کامل این بازدید و متن سخنان مسئولادن و مدیران به زودی در پایگاه خبری چهاردانگه ساری منتشر خواهد شد.

 

kiasar

عکس از محمد حیدری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.