پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب رتبه برتر مازندران در حوزه گیاهان دارویی در همایش منابع طبیعی دامغان

0

معاون پژوهش فناوری و انتقال یافته های مرکز تحقیقات کشاورزی منابع طبیعی استان مازندران از کسب رتبه برتر دو دانشجوی مازندرانی در حوزه گیاهان دارویی در همایش منابع طبیعی دامغان خبر داد.

کامبیز اسپهبدی در گفتگو با ایسنا با بیان این که هر ساله از ۱۵تا ۲۲ اسفند  هفته منابع طبیعی را در کل کشور برگزار می‌کنیمافزود: یکی از روزهای هفته منابع طبیعی روز آموزش و پژوهش منابع طبیعی است که در چند سال اخیر همایشی در مرکز تحقیقات آموزش و پرورش کشاورزی منابع طبیعی  برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش علاوه بر حضور مدیران ارشد استانی بخشی از دستاوردهای یک ساله در این همایش ارائه و همچنین از برترین های حوزه پژوهش نیزتجلیل می شود.

معاون پژوهش فناوری و انتقال یافته‌های مرکز تحقیقات کشاورزی منابع طبیعی استان مازندران خاطر نشان کرد: در این دوره از همایش‌ها پنج محقق برتر داشتیم که از میان اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی بخش منابع طبیعی مرکز تحقیقات انتخاب شدند.

اسپهبدی ادامه داد: در این میان در هفته گذشته در همایش منابع طبیعی که در دامغان برگزار شد تیمی از دانشجویان ما در آن همایش رتبه برتر را کسب کرده و دو نفر از دانشجویان نیز در حوزه گیاهان دارویی حائز رتبه برتر شدند.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ حفظ  منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: همه مردم باید بدانند که در قبال حفظ منابع طبیعی مسئول  هستیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.