پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب رتبه برتر خبرنگار چهاردانگه نیوز در نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه + اسامی نفرات برگزیده

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران با معرفی 10 برگزیده این جشنواره برگزار شد که سیدمحمدعلی قادری خبرنگار چهاردانگه نیوز حائز رتبه برتر بخش گزارش خبری شد.

0

به گزارش تیتر شمال مراسم اختتامیه نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران با معرفی نفرات برتر در محل اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری برگزار شد.

سیدعلی علوی مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری در آیین اختتامیه نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه اظهار کرد: به نوبه خودم از تمامی منتخبان جهت حضور در جشنواره قدردانی و نیز تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در حالی که سالیان اخیر اداره کل منابع طبیعی مازندران در کشور حایز رتبه‌ای بالاتر از بیستم نرسیده بودیم هم اکنون در جمع سه استان برتر کشور قرار داریم.

مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری، خاطرنشان کرد: این دغدغه در کشور وجود دارد که با کاشت یک میلیارد درخت، ترسیب کربن را متوازن کنیم اما متاسفانه در ایام نوروز مسافران اقدام به تخریب اراضی جنگلی و عرصه‌های منابع طبیعی می‌کنند که از رسانه‌ها انتظار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی داریم.

این مسئول ادامه داد: کاشت یک میلیارد درخت کاملا قابل اجرا است و متاسفانه برخی‌ها در حال شایعه پراکنی و زیر سوال بردن این طرح هستند.

سید فاطمه میرمحمدی دبیر نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه و سرپرست روابط عمومی ا اداره کل منابع طبیعی مازندران _ساری نیز در این آیین گفت: این جشنواره برای نخستین بار برگزار شد و در مدت کوتاه بازه زمانی جشنواره حدود ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: برخی از آثار به دلیل عدم رعایت بازه زمانی، عدالت رعایت محدوده جغرافیایی و نیز به لحاظ کیفیت در پالایش اولیه حذف شد و آثار باقیمانده جهت داوری نهایی به روابط عمومی کشور ارسال شد.

دبیر نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه، خاطرنشان کرد: پس از داوری نهایی ۱۰ اثر به عنوان منتخب برگزیده شد که ۵ اثر به عنوان آثار برتر و ۵ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

سرپرست روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی مازندران_ ساری، تاکید کرد: فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای منابع طبیعی و رسانه در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

میرمحمدی بیان کرد: از تمامی رسانه‌ها انتظار همراهی و تولید محتوا در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور داریم.

وی عنوان کرد: ما آمادگی کامل خود را جهت تعامل با اصحاب رسانه در راستای تولید محتوا در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری را اعلام می‌کنیم و پذیرای تمامی اصحاب رسانه هستیم.

گفتنی در بخش پایانی آیین اختتامیه نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه از نفرات برتر تجلیل شد که اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

*بخش گزارش تحلیلی

نفر برتر: آتنا رستمی از باشگاه خبرنگاران با اثر موریانه ها قلب هیرکانی را نشانه رفته‌اند

شایسته تقدیر: معظمه نقی‌پور از خبرگزاری تسنیم با اثر آفرود سواری تهدیدی برای یخچال‌های طبیعی سوادکوه

*بخش گزارش خبری

نفر برتر: سیدمحمدعلی قادری از چهاردانگه نیوز با اثر منابع طبیعی واجبی که نباید فراموش شود

شایسته تقدیر: آزاده بابانژاد از سایت آوای خزر با گزارش آتش سوزی یا تسویه حساب

*بخش مصاحبه 

نفر برتر: مجتبی قربانی از پایگاه خبری تیترشمال با اثر   اجرای طرح‌های مرتعداری لنگ اعتبار و نیروی انسانی/ چرای بی رویه جان مراتع مازندران را گرفت

شایسته تقدیر: زری طاهری از حرف آنلاین با اثر تعامل دستگاه‌های اجرایی حلقه مفقوده مبارزه با زمین‌خواری

*بخش تک عکس

نفر برتر: ابراهیم فلاح از آوای خزر

شایسته تقدیر: کسی حائز رتبه شناخته نشد

*بخش نماهنگ 

نفر برتر: کسی حائز رتبه شناخته نشد

شایسته تقدیر: احسان فقیهان مستندساز صدا و سیما با گزارش گل گاوزبان

*بخش گزارش ویدئویی

نفر برتر: حامد گلی خبرنگار صدا و سیما با اثر تالاب‌ها چگونه یکی یکی محو می‌شوند

شایسته تقدیر: زینب دیوارگر خبرنگار صداوسیما با اثر  نفس می‌کارد

گفتنی است مجتبی قربانی خبرنگار مازندرانی تاکنون موفق به کسب ۲۴ رتبه در جشنواره‌های گوناگون رسانه‌ای در سطوح استانی، ملی و بین المللی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.