پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کرونا نتوانست آموزشِ دانش آموزان را در چهاردانگه تعطیل کند + فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به شیوع  ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، معلمان کشور بلافاصله با استفاده از فرصت فضای مجازی،  تلاش خود را برای آموزش  دانش آموزان شروع کردند گرچه این  ویروس منحوس  باعث تعطیلی مدارس شده  است اما آموزش هیچ وقت تعطیل بردار نیست.

در این راستا معلمان پرتلاش و زحمتکش چهاردانگه که همیشه در عرصه های مختلف شاهد درخشش آنها در سطح استان و کشور هستیم  این بار با کارهای خلاقانه خود آموزش دانش آموزان این منطقه با روش های مختلف پیگیر هستند.

گرچه در این شرایط سخت حفظ آرامش دانش آموزان بسیار مهم است همین ارتباط و ادامه تحصیل به این صورت باعث شده است تا دانش آموزان نگران درس خود نباشند.

اکنون با فعال شدن آموزش های مجازی از سنگینی هراس و دلواپسی خانواده ها برای فرزندانشان کاسته شده است چرا که در زمانیکه در منزل و فضای بهداشتی به سرمی برند و خانواده ها از دغدغه و هراس تهدید سلامتی آنها آرامش خیال دارند، آموزش های دانش آموزان نیز به موقع انجام می شود و ارتباطی معقول بین دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است.

در این بین برخی معلمان زحمتکش نیز با ابتکاراتی قابل توجه سعی در تداوم امر آموزش و برقرای ارتباط هرچه بیشتر مجازی با دانش آموزان دارند با ارایه تکالیف و رفع اشکالات موجود عرصه تعلیم و تربیت را هرچه بیشتر فعال کرده اند و از طرفی برنامه ریزی و تکاپویی قابل تحسین برای دانش آموزان ترسیم شده است.

اگرچه بیماری کرونا و هراس از ابتلای به آن دغدغه ای فراموش نشدنی در این روزها برای خانواده ها است اما حضور آموزش های مجازی در سطح خانه های ایرانی و پیگیری امر تعلیم و تربیت تجربه ای شیرین برای خانواده ها و دانش آموزان است و امید و همدلی را بین اولیا و مربیان گرم تر کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.