پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کتاب یک چهاردانگه ای در کربلای معلی رونمایی شد + تصاویر

در جلسه سخنراني و مداحي در مورد حضرت ابوالفضل (ع) در سرداب حرم حضرت ابوالفضل (ع) از كتابي درباره تفسير خصائص 34 گانه حضرت ابوالفضل (ع) رونمايي شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني حج در كربلاي معلي ، در اين مراسم رونمايي ، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدتقي قادري سخنران مراسم هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا معلي و نويسنده و مؤلف كتاب اين گونه ابوالفضل العباس(ع) را بشناسيم ، با ابراز خرسندي از انتشار و رونمايي اين كتاب در حرم قمر بني هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) آن را موجب خير و بركت دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمين قادري با بيان اين مطلب كه به غير از اين كتاب كه در خصوص خصائص حضرت ابوالفضل (ع) است كتابي ديگري نيز در مورد حضرت سيدالشهداء به چاپ رسانده و اميد آن دارد كتابي درباره حضرت امير مؤمنان حضرت علي (ع) به رشته تحرير درآورد.

 

وي 3 جلد از اين كتاب كه به تازگي چاپ و صحافي آن به اتمام رسيده را به كتابخانه حرم حضرت ابوالفضل (ع) و دو جلد ديگر آن را يكي به كتابخانه حرم حضرت امام حسين (ع) و ديگري را نيز به كتابخانه حرم حضرت علي (ع) اهداء نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ضمن رونمايي از اين كتاب، از نويسنده آن تجليل نمود و آن را كاري ارزشمند و اثري ماندگار خواند.

 

حجت الاسلام والمسلمين سید محمد تقی قادری در سال 1337 در روستای اراء چهاردانگه متولد شد. ایشان مدرس حوزه و دانشگاه بوده و دارای تالیفاتی می باشد.

 

 ronamaei-ketab

ronamaei-ketab (1)

ronamaei-ketab (2)

ronamaei-ketab (3)

ronamaei-ketab (4)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.