پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کار خبرنگاری پرخطر، هنرمندانه و پرمسئولیت است

نماز جمعه این هفته مرکز بخش چهاردانگه به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین تیموری امام جمعه محترم چهاردانگه برگزار گردید.

0

 

نماز جمعه این هفته مرکز بخش چهاردانگه به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین تیموری امام جمعه محترم چهاردانگه برگزار گردید.

 

به گزارش آهنگری خبرنگار چهاردانگه نیوز در شهر کیاسر، حجت الاسلام و المسلمین تیموری امام جمعه محترم چهاردانگه ایشان با سفارش به رعایت تقوی  بیان داشتند امید است مراقب خود باشیم و با توشه گرفتن برای روز قیامت آنجا ناامید و پشیمان نباشیم بحمدالله یک ماه گذشت ان شاء الله این عنایتی  که شد از دست ندهیم ، ماه رمضان ماه غل و زنجیر شدن شیطان بود مبادا آن را آزاد کنیم امید است همچنان شیطان وهوای نفس را مسلط باشیم و با وسوسه اش از مسیر حق خارج نشویم.

 

امام جمعه محترم در بیان مناسبت های هفته به روز خبرنگار اشاره کردند و این روز را به همه خبرنگاران تبریک و تهنیت گفتند و به روان پاک خبرنگاران شهید درود فرستادند.

 

حاج آقا تیموری کار خبرنگاری را پرخطر ، هنرمندانه و پرمسئولیت دانستند و افزود پرخطر است چون یک خبرنگار دلسوز و وظیفه شناس هرجا خبر است می خواهد مستند کند و خود را به آب و آتش می زند که نمونه آن خبرنگارانی هستند که در جنگ تحمیلی خطر را به جان می خریدند و اخبار جنگ را تهیه می کردند و اگر آن ها نبودند ما نمی دانستیم در جنگ چه خبر است .الان در حمله ناجوانمردانه اسرائیل در غزه خبرنگاران زحمات زیادی کشیدند .

 

اما این شغلی هنرمندانه است چون نوشتن و تنظیم خبر و بجا گفتن و به موقع رساندن خبر هنر است. اما مسئولیت هم دارد اگر خبرنگار دنبال خبر نرود به مسئولیت و وظیفه اش عمل نکرد اگر خبر را داشته باشد و ابلاغ نکند باز هم به وظیفه اش عمل نکرده است اگر خبر را خدای نکرده خلاف منتشر کند این هم مسئولیت دارد خبرهای خلاف واقع در برخی موارد باعث تصمیم گیری های نابجا و نادرست از طرف مسئولین می شود لذا مسئولیت عزیزان خبرنگار بسیار سنگین است.

 

امام جمعه محترم در بخش  دیگری از سخنان خود پیروزی مردم مقاوم و فداکار غزه را تبریک گفتند و قوای اسرائیل را در مهار باریکه غزه که فقط 12 کیلومتر عرض و 40 کیلومتر طول دارد شکست خورده دانست ایشان رهبری و هدایت و حمایت مقام عظمای ولایت که امر به مقاومت کرد را در این پیروزی تاثیر گذار دانست و سخنان رهبر انقلاب مبنی بر مسلح شدن کرانه باختری لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.

در پایان امام جمعه محترم در تذکری به مسئولین که به منطقه می آیند بیان داشتند توقع داریم این رفت و آمد ها برای منطقه مفید و اثر گذار باشد و بطور مداوم ادامه داشته باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.