پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چشمه های آب گرم رامسر ظرفیتی بی نظیر برای جذب گردشگران است

0

نادر سحرخیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت بالای چشمه‌های آبگرم و معدنی شهرستان رامسر برای جذب گردشگران، از توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان در پی سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرستان رامسر در گستره جغرافیایی خود میراث طبیعی فراوانی را جای داده است که یکی از آنها چشمه‌های آبگرم متعددی است که در اکثر نقاط شهرستان رامسر وجود دارد، گفت: وجود طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع در اطراف چشمه‌های آب گرم و معدنی که خواص درمانی بسیاری دارند، جذابیت‌های این ظرفیت شهرستان را دو چندان کرده است.

سحرخیز با اشاره به اینکه دامنه‌های البرز واقع در شهرستان رامسر مملو از رودخانه‌های خروشان، چشمه‌های آب معدنی و آب گرم و دره‌های سرسبز و فرح‌بخش است که شهرستان رامسر نیز به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص خود در دامنه کوه‌های البرز از وجود این میراث‌های طبیعی بهره برده است، افزود: رامسر، با داشتن این جاذبه‌های طبیعی شرایط مناسبی جهت بهره برداری و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری برای افزایش جذب گردشگر دارد.

وی با بیان اینکه کمیت و کیفیت زیر ساخت‌ها در افزایش فعالیت‌های گردشگری به ویژه در جذب گردشگر به این نقاط بسیار مؤثر است، ادامه داد: در راستای توسعه و تقویت ظرفیت‌های این شهرستان، طی سال جاری شاهد اجرای پروژه احداث مجتمع تندرستی آب درمانی سادات شهر هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال است، اضافه کرد: با سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی سرمایه گذاران و آغاز به فعالیت مجتمع یاد شده، گردشگران می‌توانند از امکانات درمانی و رفاهی این مجتمع بهره مند شوند و همچنین این مجموعه امکانات مناسب برای گردشگران فراهم می‌کند.

گفتنی است، چشمه آب معدنی سادات شهر شهرستان رامسر، چشمه آبگرم هتل رامسر از جمله چشمه‌های خروشان با خواص درمانی در شهرستان رامسر هستند که همواره توجه گردشگران را به خود جلب کرده‌اند،

کد خبر 4927280
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.