پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چرا به دکتر عالیه زمانی کیاسری رای می‌دهم؟

7

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: یکی از کاربران متنی را برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کردند و دلایل خود را برای رای دادن به دکتر عالیه زمانی در انتخابات یازدهمین دوره مجلسشورای اسلامی ذکر کرده است. متن این کاربر  را با هم مطالعه می‌کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به لحظات حساسی نزدیک شده است و  2 اسفند 1398 باید برای انتخاب نماینده مجلسشورای اسلامی به پای صندوق‌های  رای برویم. با همه مشکلات موجود در جامعه،  قهر کردن از صندوق‌های رای را راهکار مناسب نمی‌دانم بلکه انتخاب هوشمندانه امروز را به پشیمانی در آینده ترجیح می‌دهم.

دلایل من برای رای دادن به دکتر عالیه زمانی کیاسری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

1- من یک چهاردانگه‌ای هستم، آینده  چهاردانگه برایم مهم است، دکتر عالیه زمانی کیاسری فرزند چهاردانگه است، پس برای اعتلای نام چهاردانگه به دکتر عالیه زمانی کیاسری رای می‌دهم و از فرزند چهاردانگه به حکم وجدان  در این برهه حساس حمایت می‌کنم.

2- برای اینکه دیار پر افتخار چهاردانگه بتواند اولین زن را از مازندران، از  تاریخ تاسیس مجلس تا  کنون ، به مجلس شورای اسلامی بفرستد و این رکورد در تاریخ به نام چهاردانگه ثبت شود که زنان این دیار کهن هم کمی از مردان آن ندارند به دکتر عالیه زمانی رای خواهم داد.

3- اصالت خانوادگی برایم در انتخاب کاندید از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. آیت الله اسدالله زمانی پدر بزرگ دکتر عالیه زمانی مجتهد مسلم بود، مرحوم آیت الله مهدی زمانی ا زروحانیون سرشناس مازندران دایی ایشان و حاج  مجتبی زمانی پدرشان از فرهنگیان خوشنام چهاردانگه و شهرستان ساری بود.

4- تحصیلات و چگونگی اخذ مدرک تحصیلی نامزد های انتخاباتی برایم مهم است.  دکتر عالیه زمانی کیاسری  رنج کنکور را تحمل کرد و در دانشگاه معتر مدرک دانشگاهی گرفت. رسیدن به مدارج علمی حاصل زحماتشان بود نه استفاده از رانت.

دکتر عالیه زمانی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق می باشد و آشنایی با علم حقوق وی را برای انتخاب به عنوان نماینده برجسته نموده است.

5-  دکتر عالیه زمانی عضو هیات علمی دانشگاه  علوم پزشکی مازندران می باشد. لذا نیاز به رانت ندارد بعد از نمایندگی به دنبال عضو هیات علمی شدن در دانشگاه باشد.

6- ساده زیست و مردمی بودن اصل مهم برای انتخابم می‌باشد، دکتر عالیه زمانی نشان داد فردی مردمی و از جنس مردم  و عام جامعه می‌باشد، مدرک تحصیلی و عضو هیات علمی بودن دانشگاه مانع ارتباط با مردم کوچه و بازار نشده است یقینا نمایندگی مجلس هم ایشان را از مردم جدا نخواهد کرد.

7- دست به خیر بودن، یکی ازخصیصه های مهم دکتر عالیه زمانی دست به خیر بودن و کمک به نیازمندان می‌باشد که بارها  شاهد کمک ایشان به نیازمندان به طرق مختلف بودم.

8- راه اندازی خیریه همت عالی برای کاهش رنج بیماران در نقاط دور دست استان مازندران، دکتر عالیه زمانی کیاسری را به یک چهره دوست داشتنی در بین مردم روستاهای دور دست شهرستان‌های ساری و میاندرود  تبدیل نموده است.کسی که برای او کاهش آلام مردم مهم است، به او رای خواهم داد. دکتر عالیه زمانی در عمل ثابت کرده است رنج مردم رنج او هم است.

9-تجربه مدیریتی، دکتر عالیه زمانی ریاست بیمارستان، حضرت فاطمه(س)  و بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی آموزشی و درمانی استان مازندران و دانشکده پیراپزشکی را در کارنامه خود دارد. و به اذعان همکاران در دوره مدیریتی ایشان مدیر موفق و مردمی بودند.

10- مردان زیادی تا کنون  به عنوان نماینده مجلس امتحان خود را پس دادند. نمی خواهم به عملکرد آنها قضاوتی داشته باشم، چرا که مردم بهترین قاضی هستند. این بار این فرصت را می‌خواهم به یک خانم تحصیل کرده زادگاهم  دکتر عالیه زمانی کیاسری بدهم تا از همت و توان ایشان برای بهترشدن مرکزاستان استفاده نماییم.

7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    همه این ویژگیها که بر شمردید درست اما ویژگیهایی که رهبر انقلاب بر شمردند کدامش در دکتر وجود دارد بصرف تخصص و دیدگاه قومی قبیاه ای که نمیشود!ما نماینده انقلابی شجاع جعادی پشتیبان می خواهیم!شما بفکر نمکنید عهده مشکلاتی که امروز داریم بر میگردد به امثال دکتر زمانی که سال نود شش در هر کوی و برزن برایش دنبال رای بود؟!مردم رو ساده تصور نکنید!

    1. آهنگری می گوید

      ناشناس محترم، شما به شورای نگهبان توهین می کنید. کسی که شورای محترم نگهبان تاییدکردشاخصه های نماینده بودن را دارد و مردم هم آزاد هستند بر حسب سلیقه خود از بین کاندیدهای تایید شده رای دهند.

      1. آزادی می گوید

        شورای نگهبان بسیار هم محترم ولی یک سری ملاک های عمومی و خاص دارد که افراد را تأیید میکند لذا به صرف تأیید شورای نگهبان به کسی رأی نده والا لازم نبود رهبری معظم انقلاب این قدر شاخصه امثال اصلح و … را مد نظر عموم قرار دهد و بفرمایید دقت کنید! والا افراد مهمی بودند که شورای نگهبان تأیید کرد ولی تو زرد از آب درآمدند قدر فکر و تأمل لازم است. لذا نمیشود اشتباه خود را به گردن شورای نگهبان بگذارید. موفق باشید.

  2. ناشناس می گوید

    من به عنوان یک چهاردانگه ای به خانم دکتر عالیه زمانی رای میدهم. تایید شورای نگهبان برای ما ملاک است. اگر مشکلی داشت مانند بعضی از نمایندگان شورای محترم نگهبان تایید نمی کرد

  3. ناشناس می گوید

    من با توجه به شناختی که از خانم دکتر عالیه زمانی دارم به ایشان رای می دهم ایشان از خانواده ای فرهنگی و همیشه دستگیر مردم بودند

  4. ناشناس می گوید

    مردهاش برای چهاردانگه مظلوم و دور افتاده از بیت المال کاری نکردند چه برسد به یک زن … بابا کوتاه بیا!!!

  5. اصغری می گوید

    من بعید میدونم این خانم خیلی مردمی باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.