پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر پاک شهید ستوانیکم وحيد احمدی راد در نوشهر تشییع می شود

فرمانده انتظامی نوشهر از برگزاری مراسم تشييع پيكر شهيد ستوانيكم وحيد احمدی راد روز پنجشنبه در نوشهر خبر داد.

3

 

با گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از مهر، سرهنگ شمس الدين كرمانی  با اشاره به شهادت ستوانيكم وحيد احمدی راد از پرسنل مرزبانی نيروی انتظامی گفت: شهيد ستوانيكم وحيد احمدی راد از پرسنل نيروي انتظامي شب گذشته در درگيری با اشرار در منطقه مرزی سيستان و بلوچستان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 nf00114444-1

وی با اشاره به خصوصيات بارز ستوانيكم وحيد احمدی راد تشريح كرد: اين شهيد بزرگوار اهل روستای كوهپر نوشهر دارای صفات بارز مكتبی و مذهبی و پيرو رهبری بوده و تا دو سال گذشته نيز در منطقه نوشهر و چالوس مشغول انجام وظيفه بود كه براي انجام ماموريت در دو سال اخير به منطقه سيستان و بلوچستان اعزام شد و در شامگاه گذشته در منطقه مرزی اين استان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 

وی تاكيد كرد: مراسم تشييع پيكر شهيد ستوانيكم وحيد احمدی راد در روز پنجشنبه مورخ ۱۱ تيرماه راس ساعت ۱۰ صبح در خيابان انقلاب نوشهر برگزار خواهد شد و پس از سخنرانی سردار حسن نيا از فرماندهان دفاع مقدس و ناجا در قطعه شهدای مزار شهر نوشهر تدفين خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به جايگاه شهادت در بين پرسنل نيروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی محور اقتدار جامعه و حافظ ارزش‌هاست و شهدای انتظامی امنیت جامعه را تداوم بخشیدند.

3 نظرات
  1. اتابک می گوید

    بادرود. روحش شاد ویادش گرامی

  2. منتقد دلسوز می گوید

    روحش شاد

  3. کمال می گوید

    ورحش شاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.