پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی رحلت آیت الله شجاعی کیاسری

حضرت حجت الاسلام والمسلمين ميرعمادي در پي رحلت آيت الله سيد حسن شجاعي كياسري پيام تسليتي را ضصادر كردند. متن پيام به اين شرح است:

0

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمين ميرعمادي در پي رحلت آيت الله سيد حسن شجاعي كياسري پيام تسليتي را ضصادر كردند. متن پيام به اين شرح است:

 

باسمه تعالی

اِذا ماتَ العالِمٌ ثَلُمَ فِي الاسلامِ ثُلمَةً لا يَسُدُّها شَيءٌ

 

ارتحال عالم مجاهد و مفسر قرآن کریم آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری رحمت الله علیه موجب تأثر و تألم گردید.

آن روحانی بزرگوار که در طول سالیان متمادی در راه اعتلای دین مبین اسلام و تبلیغ و ترویج معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام قدم برداشت، عمر شریف خود را وقف تعلیم و تربیت نیروهای مومن و متدین نمود.

 

سوابق مبارزاتی و انقلابی آن مرحوم و همچنین سخنرانی های تأثیرگذارشان در عرصه مبارزه با طاغوت، نشان از فداکاری و مجاهدت عالمانه در راه روشنگری و هدایت مردم و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران دارد.

 

بدون تردید خدمات ارزشمند این عالم فقید در دوران های مختلف زندگی که همگی در جهت خدمت به مردم و دفاع از آرمان های امام و رهبری بوده است، سرچشمه خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

اینجانب رحلت این عالم  وارسته را به محضر حضرت ولی عضر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه و مردم شریف استان مازندران بویژه مردم ولایتمدار بخش چهاردانگه و کیاسر و همچنین به بیت مکرم شان تسلیت عرض نموده و از خداوندمتعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان را مسئلت دارم.

 

سید احمد میرعمادی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.