پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت سیدرمضان شجاعی كياسري در پي ارتحال آیت الله جباری(ره)

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در پی ارتحال آیت الله سید صابر جباری(ره) امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

0

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در پی  ارتحال آیت الله سید صابر جباری(ره) امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

درگذشت عالم مجاهد و فقیه صمدانی حضرت آیت الله سید صابر جباری(ره) که عمر پر برکتش را در راه نشر معارف دینی و پاسداری از مرزهای عقیده و ایمان مصروف نمود، موجب تاثر و تألم گردید.

 

وی علاوه بر حضور در صحنه های عالی علمی، مجاهدی نستوه در زمان طاغوت و سالهای دفاع مقدس و همچنین در زمان سازندگی پس از جنگ بازوی پر توان نظام بودند. معظم له در سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در معیت علمای وارسته ی مازندرانی چون شهید مجاهد آیت الله هاشمی نژاد، آیت الله جوادی آملی، مرحوم آیت الله صالحی مازندرانی، مرحوم آیت الله هادی روحانی و… به مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی پرداختند.

 

این عالم بزرگوار با وجود ابتلا به بیماری قلبی و ضعف عمومی ،سنگر مقدس نماز جمعه را ترک ننموده و هرگز جلسات درس و بحث علمی را تعطیل نکردند و علاوه بر اینکه رئیس حوزه ها ی علمیه ی امام صادق (ع) ، چهارده معصوم ، جبل النور و قدسیه ی شهرستان بهشهر بوده خود نیز به تدریس خارج فقه و اصول، اعجاز علمی قرآن مجید، تفسیر و اخلاق در حوزه، دانشگاه و نهادهای مختلف از جمله جهاد، سپاه می پرداختند.

 

اینجانب فقدان اسف‌بار این یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری را به عموم ملت رشید و انقلابی و حوزه‌های علمیه و به ویژه خانواده گرامی ایشان و مردم انقلابی مازندران، تسلیت نموده، علو درجات روح عرشی آن عالم وارسته را از خداوند سبحان مسالت می‌ کنم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.