پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۲ ساری به دانش آموزان چهاردانگه

در استانه اول مهر و به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ آقای محمدرضا نوکنده معاون آموزش ابتدایی و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ساری پیام تبریکی را برای دانش آموزان عزیز چهاردانگه ای به متن ذیل صادر کرد:

0

 

به گزارش پایگاه خبیر چهاردانگه، در استانه اول مهر و به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ آقای محمدرضا نوکنده معاون آموزش ابتدایی و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ساری پیام تبریکی را برای دانش آموزان عزیز چهاردانگه ای به متن ذیل صادر کرد:

 

« هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون (زمر ۹)»

به نام آنکه جان را فکرت آموخت چراغ دل به نور جان بر افروخت به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد.

 

به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت، بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند. همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است. آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز بخش چهاردانگه تبریک و تهنیت عرض می نماید با امید به این که با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم. آرزوی قلبی بنده برای این خطه عالم پرور این این است که با تلاش و تحصیل به حق واقعی خود برسید و ان شا الله چهاردانگه ای متفاوت داشته باشیم با جوانانی لایق. آرزوی عاقبت بخیری.

 

 

محمدرضا نوکنده

معاون آموزش ابتدایی و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ساری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.