پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پژوهش موجب پویایی و پیشرفت سازمان بیمه سلامت است

0

ایسنا/مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: پژوهش در حوزه سلامت طیف وسیعی از مطالعات را نسبت به سایر بخش‌ها شامل می‌شود که این امر سبب پویایی و پیشرفت این سازمان خواهد شد.

رسول ظفرمند عصر امروز در کارگاه آموزش پژوهشی که با حضور مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانی همچنین اعضای کمیته پژوهش در سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزار شد، گفت: پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید، اگر پژوهشی نشود، دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی‌ها و تغییرات مختلفی که در جوامع انسانی وجود دارد، همچنین تخصصی شدن مقوله سلامت، پژوهش می‌تواند نقش مهمی را از طریق تولید دانش و ارائه رهنمود در راستای حل مشکلات نظام سلامت ایفا کند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان مهم نظام سلامت، بیمه سلامت است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خریداران خدمات سلامت در کشور خدمات درمانی مورد نیاز را به بیمه شدگان ارائه می‌کند و این وسعت از ارائه خدمات نیاز به پژوهش را در این حوزه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل نموده است.

ظفرمند در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را به اشتراک‌گذاری تجارب و آشنایی هر چه بیشتر با عوامل موثر در ارتقای کیفیت خدمات بیمه سلامت،  مدیریت منابع و مصارف، افزایش رضایتمندی و حفاظت مالی از بیمه شدگان به منظور ایجاد آرامش نسبی برای این عزیزان در دریافت خدمات سلامت عنوان کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.