پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرونده باز هزینه سنگین مدرسه غیرانتفاعی خاص در مازندران/ اکتفا به دستورات شفاهی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی و بحث افزایش ۱۰۰ در صدی هزینه این مدرسه در تیرماه سال جاری توسط تعدادی از والدین در این رسانه باز شد.

گفت‌وگو با رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تا روشن شدن همه ابعاد این پرونده در دستور کار خبرنگار قرار گرفت.

در نهایت مدیرکل آموزش و پرروش مازندران ختم رسیدگی به این پرونده را تحت عنوان تعدیل شهریه یک مدرسه غیرانتفاعی خاص در مازندران اعلام کرد.

علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرروش مازندران با اعلام اینکه ابلاغیه اصلاح شهریه این مدرسه در روزهای آینده در اختیار مدیر مدرسه و خانواده‌ها قرار می‌گیرد، گفت: خانواده‌ها با خیال راحت در این مدرسه ثبت‌نام کنند و نگران افزایش شهریه بر خلاف مصوبات قانونی نباشند.(اینجا بخوانید)

با وجود گذشت ۱۰ روز زمان اعلام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکنون هنوز ابلاغیه تعدیل شهریه این مدرسه در اختیار مدرسه قرار نگرفته است.

تعدادی از والدین که پیگیر تعدیل شهریه این مدرسه از طریق خبرگزاری فارس هستند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند که مدرسه هنوز بحث تعدیل شهریه را قبول نداشته و اعلام کرده است که هنوز ابلاغیه‌ای بابت این موضوع دریافت نکرده است.

در همین ارتباط قربان‌زاده رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان مازندران درباره دغدغه خانواده‌ها و بحث عدم ارسال ابلاغیه، اظهار کرد: بنده در روزهای خیر که وارد سامانه شدم، شهریه سال گذشته اصلاح شده و به دلیل اینکه سامانه مشکلات نرم افزاری داشته به ما اعلام کردند که در چند روز آینده به مدرسه ابلاغ می‌شود.

وی یادآور شد: شهریه امسال در سامانه برای این مدرسه صفر در نظر گرفته شده تا شهریه جدید ابلاغ شود.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: در حال حاضر خانواده‌ها برای ثبت‌نام براساس شهریه سال گذشته با مدرسه حساب و کتاب داشته باشند.

وی ادامه داد: سامانه شهریه سال گذشته که بیش از ۶ میلیون تومان بوده را اصلاح کردیم و به رقم سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعدیل کردیم و در سال جاری هم صفر اعلام کردیم وقتی برای این موسس در سامانه شهریه صفر در نظر گرفتیم باید شهریه سال گذشته را اعمال کند.

 /۸۶۰۰۴/ج

 

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.