پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هفدهمین یادواره شهدای چهاردانگه در 19 شهریور 1399 برگزار می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سردار شمشیر بند رییس ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت:  منطقه چهاردانگه مظلوم است، مردم منطقه مظلوم هستند و شهدای چهاردانگه نیز مظلوم هستند چون شهدای چهاردانگه  با سختی بزرگ شدند.

وی افزود، هفدهمین یادواره شهدای چهاردانگه قرار بود به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت اولین حجت الاسلام ولی اله سلیمانی فرد در روستای ازنی برگزار شود. چون به علت شیوع کرونا برگزاری با تجمع امکان پذیر نبود قرار شد به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل بهداشتی در روز چهارشنبه 19 شهریور 1399 در حسینیه عاشقان ساری برگزار شود تا ثابت شود در هر شرایط یادواره شهدا را برگزار خوهیم نمود.

رییس ستاد یادواره شهدا در ادامه ابراز داشت، چون امکان دعوت عمومی و همه خانواده معزز شهدا امکان پذیر نیست انشاالله این یادواره به صورت زنده از سایت چهاردانگه نیوز پخش خواهد شد.

شمسیربند در مورد برنامه این روز گفت: تجلیل از تعدادی ازخانواده معظم شهدا، رونمایی از تمبر یادبود ستاد یادواره شهدا، مداحی و سحنرانی آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران از برنامه‌های این روز است.

چهاردانگه 217 شهید به اسلام و ایران عزیز تقدیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.