پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هر رای حق الناس است

0

ایسنا/مازندران امام جمعه ایزدشهر با بیان اینکه هر رای حق الناس است، گفت: امیدواریم که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر دشمنان ایران اسلامی را نامید کنند.

حجت الاسلام مهدی رزاقی عصر دیروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرستان در ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب حماسه خلق کردند و امیدواریم که در دومین آزمون یعنی انتخابات بار دیگر با حضور حداکثریشان دشمنان ایران اسلامی را نامید کنند.
وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب دارای فراز های بسیار است اما متاسفانه در این خصوص که مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن ۹۷ سال گذشته مطرح کردند کارهای در خور و شایسته‌ای انجام نشده است و این انتظار از همه مدیدران و مسئولین فرهنگی و اجرایی می‌رود که گام‌های بیشتر و بزرگی را در این راستا بر دارند.
امام جمعه ایزدشهر خاطرنشان کرد: امید و خوش بینی به آینده از جمله نکاتی است که در بسیاری از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در سال ۹۸ به گوش می‌رسد بنابراین همه مدیران خصوصا سران سه قوه به اتحاد و همدلی و خوش بینانه نسبت به هم قعالیت داشته باشند بسیاری از مشکلات جامعه و جوانان در حوزه های مختلف اشتغال ،گرانی و تورم بهتر خواهد شد.
رزاقی با اشاره به اینکه اسلام نگاه بسیار سخت گیرانه نسبت به زمامداران و کارگزاران دارد،گفت: هر شخصی مسئولیتی که در حکومت اسلامی بر عهده دارد، در واقع امانت‌دار است و با کم کاری زیان دنیایی و اخروی شامل حالش می‌شود.
وی افزود: پاسخگو بودن در مقابل مقام مسئول بسیار سخت بوده اما پاسخگویی در مقابل خداوند تبارک و تعالی بسیار سخت‌تر است و همه ما ازمون سختی در پیش داریم باید سعی کنیم که به بهترین نحو کارها را انجام دهیم.
امام جمعه ایزدشهر با بیان اینکه مسئولیت فرصتی برای خدمت‌گذاری است، یادآورشد: خدمت صادقانه و برای رضای خدا بودن بهترین پاداش و سعادت برای شخص است و دعای خیرمردم زندگی دنیایی و آخرت را نجات می‌دهد.
رزاقی همه مردم را به شرکت در انتخابات با حضور حداکثری دعوت کرد و گفت: با حضور خود پای صندوق‌های رای کاندیدای اصلح را انتخاب کنید شخصی که ولایت مدار، دلسوز مردم و برای رضای خدا وارد صحنه شده باشد.
وی بیان کرد: هر رای حق الناس است، ان شاءالله مدیریت صحیح وجود داشته باشد همان گونه که تا کنون بوده است ومیزان رای ملت است و هرکس اکثریت رای را  آورد ما هم حمایت می‌کنیم.
قطعا انتخابات سالمی برگزار خواهیم کرد
علی شادمان فرماندار نور در ادامه جلسه شورای اداری اظهار کرد: مردم شهررستان نور در یوم الله ۲۲ بهمن علیرغم برودت و سردی هوا و شرایط جوی نامناسب همانند سایر مردم این سرزمین با حضور همیشه در صحنه عشق خود را نسبت به این انقلاب نشان دادند.
وی با اشاره به یادهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو داریم، تصریح کرد: کلیه مراحل انتخابات آنچه که مربوط به حوزه اجرایی بود کامل و جامع انجام شد.
فرماندار نور با اشاره به اینکه مانور نهایی حفظ آمادگی برای کاربران از ساعت ۸ الی ۱۴ در فرمانداری انجام شد، خاطرنشان کزد: این مانور با هدف آمادگی کاربران و بررسی زیر ساخت‌ها انجام شد که در این راستا کاربران با سرعت ثبت نام های فرضی را بدل سازی کردند.
شادمان با اشاره به اینکه طی جلسه‌ای با کاندیدا تذکرات لازم داده شد، افزود: اجرا، صحت انتخابات و امانتداری آن چیزی که در وظیفه ما است و کاندیدا هم موظفند خودشان را معرفی کند و از تخریب و دروغ و تهمت دوری کنند تا جوی آرام را برای انتخابات داشته باشیم.
وی بر بی طرفی مدیران دستگاه‌ها از کاندیدای خاص تاکید کرد و گفت: مدیران به هیچ وجه حق استفاده از امکانات دولتی را برای کاندیدای خاص ندارند هیچ کارمند و مدیری حق تبلیغات کاندیدایی را در ساعت اداری ندارد.
فرماندار نور بیان کرد: کلیه امکانات و دستگاه‌ها باید در اختیار انتخابات باشند براساس قانون در روز انتخابات هر زمان که اعلام نیاز شد همه باید در اختیار انتخابات قرار دهند چون پوشش دادن ۴ هزار نفر کار ساده‌ای نیست.
شادمان با شاره به اینکه قطعا انتخابات سالمی را برگزار خواهیم کرد، یادآورشد: با متخلفین قطعا برخورد خواهد شد، تخلف در تیررس ما قرار دارد و هیچ تفاوتی بین هیچ کاندیدایی وجود ندارد آنچه که مردم انتخاب کردند مورد احترام ما است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.