پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نيروگاه زباله سوز ساری جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، عباس رجبي شهردار مركز استان در جلسه بررسي وضعيت نيروگاه زباله سوز كه با حضور شمشيربند رييس شوراي اسلامي شهر، كريمي سرپرست معاونت فني و عمراني شهرداري، سعيدي رييس دفتر فني شهرداري و پيمانكاران و مشاوران طرح برگزار شد، بر اهميت موضوع پروژه نيروگاه زباله سوز تاكيد كرد و گفت: پروژه نيروگاه زباله سوز اولويت اول شهرداري در حوزه پروژه هاي عمراني است و انتظار داريم با تسريع اجراي عمليات در بهترين زمان اين پروژه را به سرانجام برساند.

رجبي با تاكيد بر اينكه مباحث مالي و حقوقي نبايد مانع پيشرفت كار شود اظهار داشت: با توجه به اهميت اين پروژه و ضرورت پيشبرد آن در ابعاد مختلف توجه داشته باشيد كه مباحث مالي و حقوقي در سطح كارشناسي بررسي شده و مشكلات مرتفع گردد و اين مسائل نبايد باعث خلل در انجام كار شود.

وي افزود: در گذشته اقداماتی برای ساخت نیروگاه زباله سوز انجام شده است اما امروز عزم مديريت شهري و شهرداري بر اتمام كار تا حصول نتيجه است و لازم است در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

شهردار ساري به تامين بخشي از بودجه هاي پروژه ي نيروگاه زباله سوز اشاره كرد و گفت : با پيگيري هاي انجام شده بودجه هاي ملي براي اين پروژه مصوب شده و بايد پرداخت شود. در مقابل شهرداري و پيمانكاران هم متعهدند كه كار را طبق برنامه و زمانبندي پيش برند.

رجبي گفت: جلسات منظم براي پيشرفت كار و ارائه گزارش برگزار شود تا هماهنگي هاي لازم انجام شود. معاونت فني هرروز بايد پيشرفت پروژه ها را بررسي كند. لازم است تا وضعيت جوي به شرايط سخت نرسيده بخش های مهم كار به سرانجام برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.