پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نهمین و آخرین مرحله ی رزمایش کمک های مومنانه سال ۱۳۹۹ در بخش چهاردانگه برگزار شد+ تصاویر

سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه از برگزاری نهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه به میزبانی روستای قادیکلا از دهستان گرماب خبر داد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه از برگزاری نهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه به میزبانی روستای قادیکلا از دهستان گرماب خبر داد.
وی گفت: آخرین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه سال ۱۳۹۹ با میزبانی روستای قادیکلا و با حضور امام جمعه محترم بخش، مدیریت مرکز خدمات جهاد کشاورزی منطقه شویلاشت، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بخش، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه و برخی اهالی روستای قادیکلا در حسینیه این روستا برگزار شد.
سرگرد نبوی خاطرنشان کرد: این رزمایش ها در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و با هدف کمک به معیشت خانوارهایی که درگیر ویروس منحوس کرونا شده اند و همینطور خانوار های بی بضاعت برگزار می شود.
وی ضمن تاکید بر این مسئله که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ظله العالی مبنی بر ادامه دادن مسیر کمک های مومنانه و خدمات رسانی حداکثری به آحاد مردم و علی الخصوص مناطق محروم و کم برخوردار این قبیل کارها را گسترش اتحاد و همدلی بین مردم خواند و افزود: ما برای آبادانی و کمک به معیشت اقشار آسیب دیده و نیازمند از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و با تمام توان در خدمت مردم مناطق محروم هستیم.
سرگرد نبوی گفت: مرحله نهم رزمایش کمک های مومنانه با مشارکت مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر دهستان های سه گانه بخش چهاردانگه و پایگاه های مقاومت بسیج روستاها و بسیج فرهنگیان و دانش آموزی بخش چهاردانگه برگزار شد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه نیز در پایان با اشاره به موضوع محرومیت زدایی و خدمات رسانی حداکثری به مردم و روستاهای محروم اظهار داشت: سپاه با همه ی توان خود به خدمات رسانی و محرومیت زدایی ادامه خواهد داد و این مسئله را یکی از اهداف بلند این مجموعه خواند و مجموعه ی سپاه در بخش چهاردانگه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه و قرارگاه تحول و ارتقاء مهدویت این بخش را از ظرفیت های بسیار بالا در این زمینه خواند و خاطرنشان کرد: آبادانی، خدمات رسانی حداکثری، توسعه و در نهایت رفع محرومیت باید اولویت همه ی مجموعه ها و نهادهای حمایتی و خدمات رسان و دستگاه های اجرایی باشد. بخش چهاردانگه میتواند در کشور یک الگوی نمونه باشد و تلاش در جهت نیل به این امر همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.