پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی فقیه در مازندران: از هیچ یک از نامزدهای انتخابات مجلس حمایت نمی‌کنم

0

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: دیدار نامزدهای انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی نباید به معنی حمایت بنده و دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندارن از آنان تعبیر شود. 

وی تاکید کرد: من فقط موارد لازم را به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گوشزد خواهم کرد و اهداف نمایندگی ملت را برای آنان بازگو می کنم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به تحولات مربوط به افزایش قیمت بنزین نیز اشاره کرد و گفت: واکنش های بجا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب همواره موجب نجات کشور از دام های دشمنان بوده است .

وی افزود: از جمله واکنش های حکیمانه رهبری معظم انقلاب را می توان به حمایت ایشان از سران سه قوه در راستای اصلاح نرخ بنزین دانست که متعاقبا پشتیبانی مردم را در برداشت.

محمدی لایینی گفت: رهبری و ملت حکیم از ویژگی های بارز ایران اسلامی بوده و پیوند ناگسستنی آنان هرگز دستخوش تبلیغات دشمن قرار نمی گیرد .

امام جمعه ساری اظهار داشت: مردم معترض از همان ساعات نخست که شاهد اغتشاشگری برخی از افراد بودند، راه خود را از آنان جدا و حتی از اعتراض خود صرف نظر کردند.

وی افزود: در پاسخ رهبری که در حکم انتصابم به نمایندگی ایشان خواهان تقویت برجستگی مازندرانی‌ها شدند، عرض می کنم، مردم استان در حمایت از ولی فقیه نهایت برجستگی خود را به نمایش گذاشتند .

محمدی لایینی افزود: مازندران از جمله استان های کشور بود که حداقل اغتشاشگری را در بلوای اخیر به خود دید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز سفیهانی چون آمریکا و هم پیمانانش قصد حکومت بر دنیا را دارند، اما ولایت مداری مردم بزرگ ایران هرگز اجازه ورود آنان به خاک کشور را نخواهند داد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.