پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بانوان در قائمشهر برپا شد

0

در این نمایشگاه تولیدات بانوان مازندران و چند استان دیگر شامل صنایع دستی ، تولیدات خانگی و مد و لباس در 130 غرفه به نمایش گذاشته  شده است.

این نمایشگاه تا 25 بهمن ماه از ساعت 16 تا 22 برپاست و در آن علاوه بر تولیدات بانوان مازندران ، تولیداتی از بانوان استان های یزد ، همدان ، اصفهان و گلستان در معرض نمایش و عرضه گذاشته شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت : نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بانوان فرصت مناسبی برای رفع نیازها بر اساس سنت‌ها و یادآوری کالاهای گذشته به مصرف کنندگان است .

حسین حسن نژاد در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در سطح استان مازندران ظرفیت های بسیاری وجود دارد که بخشی از آن برای ما و افرادی که قابلیت و قدرت کارآفرینی دارند ، مغفول مانده است .

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های بانوان می تواند  بخشی از ظرفیت های مغفول مانده را برای کسانی که می توانند در این حوزه کارآفرینی کنند به رخ بکشد ، گفت : نمایشگاه توانمندی های بانوان فرصت مناسبی است تا بتوانیم نیازها و سنت هایی را که در گذشته مغفول مانده ، به چرخه تقاضای مصرف کنندگان و شهروندان بازگردانیم .

معاون استاندار مازندران افزود : نمایشگاه توانمندی های بانوان یک ذهنیتی برای نوع مشاغل خانگی است که اصلا تصورش را نمی کرده ایم .

حسن نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های بانوان یک فرصت طلائی برای بانوان است تا بتوانند برخی از نیازهای شهروندان را کشف و به بازار عرضه کنند ، بیان کرد : در این نمایشگاه علاوه بر این که بانوان می توانند ظرفیتی ایجاد کنند ، قادرند با برندهای مختلف ارتباط برقرار نمایند و ضمن ایجاد ارزش افزوده برای محصولات خودشان ، برای برندها هم ارزش افزوده ایجاد کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.