پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظام رتبه بندی معلمان خط قرمز مجلس است

عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار جدیت دولت برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد و آن را خط قرمز مجلس دانست.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر خواستار جدیت دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد و افزود: طرح رتبه بندی معلمان مطالبه جدی جامعه فرهنگیان و مجلس شورای اسلامی از دولت است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر اهمیت اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: طرح رتبه بندی معلمان خط قرمز مجلس است که دولت بر اساس وعده‌های قبلی باید آن را اجرا کند.

نماینده مردم بابل با اشاره به وعده قبلی دولت در ارتباط با این طرح گفت: وزبر آموزش وپرورش طی دوماه گدشته قول مساعد برای تصویب طرح رتبه بندی معلمان را در دولت داده بود که متأسفانه تاکنون عملی نشد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر نقش محوری فرهنگیان در روند توسعه کشور خواستار ارتقای سطح معیشتی آنان شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین به تلاش مضاعف معلمان در دوران کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: معلمان در دوران کرونا بخاطر مشکلات ناشی از عدم تأمین زیرساخت مناسب در فضای مجازی و آموزش از راه دوراز نظر روحی در تنگنای شدید قرار دارند که انتظار می‌رود دولت به این مهم توجه کند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات آموزش در دوران کرونا برلزوم تدوین آئین نامه بهبود خدمات یکپارچه و منسجم آموزش‌های مجازی در مدارس تاکید کرد.

کریمی فیروزجایی مشکلات آموزشی در مناطق روستایی را در این ایام عدیده و روبه رشد دانست وافزود: دولت باید با برسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از دوران کرونا به ویژه در روستاها طر ح های ویژه ای را عملیاتی کند.

کد خبر 5150152
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.