پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران؛این استان ۳ هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشت که از این تعداد ۲هزار و ۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات فعال بودند، مردم این استان باید از بین حدود ۱۴۰ نامزد تایید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

براساس اطلاعات کسب شده خبرنگار فارس در مازندران نتایج غیر رسمی انتخابات در برخی از شعبه‌ها به شرح زیر است؛

در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن، عباس‌آباد سیدشمس‌الدین حسینی از کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اخذ 50 درصد رای بالاتر از سایر رقبا قرار گرفت.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نیز عبدالوحید فیاضی بالاترین میزان آرا را کسب کرده است وی نیز از گزینه‌های شورای ائتلاف در استان بوده است، بعد از وی ولی الله فرزانه قرار دارد.

در حوزه انتخابیه آمل نیز رضا حاجی‌پور بالاتر از سایر رقبا است وی جزو کاندیداهای اصولگرا محسوب می‌شود.

در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه نیز غلامرضا شریعتی بیشتر از سایر رقبا است؛ شریعتی از کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان مازندران بوده است.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی کمال علیپور و کیوان مرادیان بیشترین آرا را کسب کردند این دو نفر نیز از کاندیدای اصوالگرایان هستند.

در حوزه انتخابیه بابلسر علی‌اصغر باقرزاده بالاترین رای را کسب کرده است وی از کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بوده است.

در حوزه انتخابیه بابل تا این لحظه حسن حسن نتایج، مهدی سعادتی و علی‌ کریمی‌فیروزجاه بالاتر از سایر رقبا قرار گرفتند در این حوزه دو نفر باید به مجلس راه پیدا کنند.

در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و عباس‌آباد نیز تا این لحظه رقابت بین اسحاق صلاحی کجور و محسنی‌بندپی تنگاتنگ است.

در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود تا این لحظه محسن زارعی، عالیه زمانی و علی بابایی‌کارنامی  رقابت تنگاتنگی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.