پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نبود اسپانسر دلیل انصراف تیم فوتسال شهروند از مسابقات کشوری

0

سرمربی تیم فوتسال شهروند مقاومت بانوان جویبار گفت: اگر اسپانسری برای این تیم پیدا نشود ناچار به انصراف از مسابقات کشوری هستیم.

زهرا مدانلو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۳ سال از شروع  فعالیت تیم فوتسال شهروند بانوان جویبار می‌گذرد، اظهار کرد: در سالجاری برای سومین بار در لیگ استان‌های کشور شرکت کردیم و خوشبختانه در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافتیم.

وی تصریح کرد: در بازی‌های زیر گروه لیگ ۳ کشور که در بجنورد برگزار شد، توانستیم به مرحله گروهی بازی‌ها راه یابیم و این مسابقات در آبان ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

وی نداشتن اسپانسر جهت حمایت از تیم فوتسال بانوان را بزرگترین دغدغه برای این تیم عنوان کردو افزود: برای شرکت قدرتمند در مسابقات کشوری در اصفهان جذب بازیکنانی انجام شد که با توجه به شرایط مالی نتوانستیم هزینه های تیم را تامین و پرداخت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند مقاومت بانوان جویبار با گلایه از سانس کم تمرین برای بانوان ورزشکار گفت: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان در حال تحصیل هستند، نتوانستیم زمان مناسب و بیشتری برای تمرین تیم در سالن باشگاه‌ها بگیریم.

مدانلو خاطرنشان کرد: متاسفانه اداره ورزش شهرستان تنها کاری که برای این تیم قهرمان کشوری انجام داده در اختیار گذاشتن یک سانس رایگان در سالن حاجی زاده بوده و غیرازاین هیچ حمایتی از تیم بانوان فوتسال شهروند انجام نشده است.

وی هزینه شرکت در مسابقات کشوری را ۱۸ میلیون تومان بیان کرد و افزود: این تیم برای نخستین بارموفق به راه‌یابی به مسابقات کشوری شده است و اگر اسپانسری پیدا نشود به ناچار باید از شرکت در مسابقات انصراف دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.