پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مه غلیظ و لغزندگی در جاده‌های مازندران/ کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

سرهنگ علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد مه غلیظ، بارندگی و لغزندگی سطح راه‌های استان هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمام تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد خودروها امروز در محور کندوان یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز معمولا روزهای تعطیل و جمعه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از شب گذشته تاکنون شاهد چندین مورد ریزش و رانش در محورهای استان بودیم که خوشبختانه منجر به خسارت نشده است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

قدمی در پایان گفت: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی استان می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 /۸۶۰۳۴/ع/ح


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.