پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منتخب ساری قهرمان تورنمنت چهارجانبه جام مدافعین حرم شد + حواشی

تیم فوتبال منتخب ساری با برتری برابر منتخب بابل قهرمان تورنمنت چهارجانبه جام شهدای مدافع حرم شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مازند اسپرت، در دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه شهدای مدافع حرم دو تیم منتخب ساری و منتخب بابل در حضور پرشور هواداران ساروی به مصاف هم رفتند.

 

در این دیدار جذاب و تماشایی تیم منتخب ساری موفق شد در حالی که با یک گل از تیم منتخب بابل عقب بود و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد و به مقام قهرمانی این تورنمنت دست پیدا کند.

 

در نیمه اول این دیدار ابتدا منتخب بابل توسط عباس قادیان به گل دست یافت و از منتخب ساری پیش افتاد اما در نیمه دوم این تیم منتخب ساری بود که توپ و میدان را در دست گرفت و با گل های اسماعیل صمدی (۲گل) و حسن رمضانی با نتیجه ۳ بر ۱ منتخب بابل را شکست داد.

 

در این دیدار تیم منتخب بابل صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که این پنالتی توسط محمد سیاحی سنگربان منتخب ساری دفع شد.

 

حواشی این دیدار:

 

*** ابتدای بازی دوتیم به احترام شهدای مدافع حرم یک دقیقه سکوت داشتند.

 

***به درخواست دو تیم منتخب بابل و ساری فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی در عکس تیمی هر دو تیم حضور پیدا کرد.

 

***قضاوت این دیدار برعهده اشکان خورشیدی داور مطرح و لیگ برتری استان مازندران بود.

 

***در بین دو نیمه توسط سعید نجاریان رئیس هیات فوتبال شهر ساری و سید جواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران  از خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی تجلیل بعمل آمد.

 

***هادی خلردی و حمید رسولی ساروی نایب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان مازندران در این دیدار حضور داشتند.

 

**** مسعود پیری ( عضو شورای اسلامی شهر ساری)، ناصر معیل (ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﺳﺎﺭﯼ)، مصطفی نیک نقش (ریاست اداره زیبا سازی شهرداری ساری) از مسئولین حاضر در دیدار فینال بودند.

 

**** تماشاگران زیادی نیز از دیدار فینال استقبال کردند که در طول بازی با تشویق های بی امانشان شور و هیجان خاصی به ورزشگاه داده بودند.

 

**** در پایان لوح و هدایای تیم های قهرمان و نایب قهرمان توسط سعید نجاریان و مسعود پیری به تیم های منتخب ساری و منتخب بابل اهدا شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.