پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معرفی مریم ساداتی بالادهی قهرمان چهاردانگه ای تکواندوی نوجوانان

خانم سیده مریم ساداتی فرزند آقای سیدعلی معروف به «سید آقاجان» و نوه مرحوم میررحیم ساداتی متولد سال ۱۳۸۳، کلاس چهارم ابتدایی و در شهر نکا استان مازندران ساکن هستند.

0

خانم سیده مریم ساداتی بالادهی فرزند آقای سیدعلی معروف به «سید آقاجان» و نوه مرحوم میررحیم ساداتی متولد سال ۱۳۸۳، کلاس چهارم ابتدایی و در شهر نکا استان مازندران ساکن هستند. ورزش رزمی تکواندو را از کلاس اول ابتدایی آغاز کرده و پس از مدتی تمرین در باشگاه «شهید حسینی اصل» نکا و زیر نظر مربی زحمتکش خانم محمد نژاد در مسابقات نونهالان در سطح آموزشگاه های شهر نکا به مقام قهرمانی رسیدند و در ادامه فعالیت رزمی خود در بهمن ماه سال گذشته (۱۳۹۲) در سطح نوجوانان مازندران و با حضور ۸۰ تکواندوکار از تمامی شهرستان های استان به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافتند.

حمایت مالی از قهرمان نوجوان تکواندوکار بالادهی برای شرکت در مسابقات استانی را جناب آقای شکرالله آخوندی بالادهی مدیر محترم شرکت خدماتی حقیقت بار برعهده گرفته بودند که این اقدام ایشان، شایسته سپاس و تقدیر می باشد و امیدواریم نوجوانان ورزشکار با حمایت بزرگترهای بالاده به اوج قله های پیشرفت و افتخار برسند.

در سال ۱۳۹۰ نیز خانم مهرانه چهاردهی در مسابقات سبک رزمی «شیتوریوشوکوکای یونیون» تهران برای اعزام به ایتالیا قهرمان شده بودند که متاسفانه به دلیل مشکل مالی نتوانستند در این تورنمنت بین المللی حضور یابند. (لینک خبر و مصاحبه)

 

منبع : وب سايت انجمن فرهنگي سادوا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.