پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشخصات ۳۱ هزار عضو هلال احمر مازندران برای انتخابات مجامع ثبت شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی اکبری در نشست اعضای ستاد اجرایی پنجمین انتخابات مجامع شهرستانی هلال احمر استان، با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع شهرستانی در روز ۲۳ خردادماه سال جاری گفت: ۳۱ هزار نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان در سامانه ویژه ثبت مشخصات شدند و این وضعیت نویدبخش مشارکتی پرشور است.

وی انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر را به منزله همایشی برای سنجش میزان اعتماد مردم به این نهاد اجتماعی برشمرد و افزود: فلسفه انتخابات در هلال احمر با سایر انتخابات‌های صنفی و یا سیاسی بسیار متفاوت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اعلام اینکه ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت روزهای ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات در حوزه‌های شهرستانی است، گفت: پنجمین انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر استان مازندران در ۱۶ شهرستان که دارای شعب مستقل هستیم برگزار خواهد شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در موعد مقرر لحاظ شده است.

وی در ادامه بر اهتمام به همدلی و تقویت فضای تفاهم و تعامل در فرایند برگزاری این انتخابات تاکید کرد و افزود: تبلیغات مؤثر و جذاب و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی از رویکردهای تحقق مشارکت حداکثری در پنجمین انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر است و باید سعی شود از این ابزارهای اطلاع رسانی به درستی استفاده شود.

کد خبر 4913219
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.