پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسافران شمال کشور مسیر شهمیرزاد – کیاسر – ساری را انتخاب کنند

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مسافران شمال کشور مسیر سمنان- مهدی‌شهر -شهمیرزاد به ساری را انتخاب کنند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، حسن ارگی در گفت‌وگو با فارس، خواستار توجه به مسیر شهمیرزاد – کیاسر – ساری برای رهایی هم‌وطنان از مسیری پرتردد و کم‌هزینه به شمال کشور شد.

 

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر در این‌باره گفت: در شرایط فعلی انتخاب مسیر تردد سمنان – مهدی‌شهر – شهمیرزاد به استان یقیناً به‌صرفه‌ترین مسیر به مازندران است.

 

وی افزود: انتخاب این مسیر سریع و زیبا می‌تواند تجربه خوبی را در این سفر برای گردشگران به ارمغان داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: عبور از مسیری زیبا و خاطره‌انگیز از مسیر شهرستان مهدی‌شهر و گردش در طبیعت زیبای شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد و به همراه بردن سوغات و صنایع‌دستی ایل عشایر سنگسر و بازید از بزرگ‌ترین باغ گردوی جهان سفری خاطره‌انگیز را به دنبال خواهد داشت.

 

وی افزود: نه‌تنها منطقه حفاظت‌شده پرور و پارک ملی صیدوا را می‌توان دید، بلکه در زمانی کمتر از دو ساعت می‌توان وارد شهر ساری از مسیر کیاسر شد.

 

وی هرگونه انتخاب مسیر به‌غیراز این مسیر پیشنهادی خصوصاً برای گردشگرانی که قصد عبور از مسیر تهران به مازندران و گلستان رادارند این مسیر دانست و گفت: صرفه اقتصادی مصرف سوخت، کوتاه کردن زمان ۲۳ تا ۲۴ ساعته مسیر شمال و تقلیل آن به زمان کوتاه و … یقیناً مانع تلخی سفر برای مسافران و گردشگران است.

 

وی در پایان گفت: خصوصاً تأکید دارم گردشگران و مسافران محترم ضمن ممانعت از قرار گرفتن در مسیری غیرمنطقی برای یک‌بار هم که شده تجربه انتخاب این مسیر زیبا و کم‌هزینه را تجربه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.