پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسئله فلسطین نقطه اتحاد مردم، گروه‌های سیاسی و مسئولان

0

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: یکی از محورهای اتحاد مردم، گروه‌های سیاسی و مسئولان مسئله فلسطین است که باید برجسته تر شود.

حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسئله فلسطین به فرموده امام خمینی مسئله اول مسلمین است و این امر تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در سال های گذشته با تاسیس گروه های تروریستی مانند داعش و انصره تلاش کرده تا موضوع فلسطین را به حاشیه ببرد و  منطقه را با ایجاد التهاب دچار مشکلاتی کنند که با هوشیاری مردم و تلاش رزمندگان جبهه مقاومت با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان خنثی شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: این راهپیمایی ها و اعلام آمادگی ها در راستای وعده الهی است که امیدواریم موجب نابودی اسرائیل شود.

جعفری افزود: یکی از محورهای اتحاد مردم، گروه های سیاسی و مسئولان مسئله فلسطین است که باید برجسته تر شود و این پیوند همدلی مسئولان می تواند نقش موثری در اهداف جمهوری اسلامی داشته باشد.

*راهپیمایی روز قدس حکایت از قدرت نظام اسلامی دارد

حجت الاسلام سید محمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز جهانی قدس از یادگاران امام خمینی (ره)، روز اسلام و روز حمایت از مستضعفان، مظلومان و دفاع از بیت المقدس است.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده این ملت نشانه این است که کشور ایران همیشه در حمایت از مظلومان پیشرو بوده است و تا آخرین قطره خون از مظلومیت مردم فلسطین پای کار ایستاده ایم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه در راه دفاع از مظلوم از هیچ تهدیدی هراس نداریم تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در نشان دادن قدرت نظام اسلامی، حمایت از جمهوری اسلامی و تحکیم وحدت بین مسئولان و امت های اسلامی در کشورهای دنیا بسیار موثر است که امیدواریم توطئه های کشورهای ابرقدرت با حضور میلیونی مردم خنثی شود.

* رئیس جمهور آمریکا برده اسرائیل است

محمد مهدی نصیری فرماندار فریدونکنار نیز در گفت وگو با ایسنا مازندران اظهار کرد: حرکت رژیم صهیونیستی به معنای تجاوز و تصرف با سپر قراردادن یک دین محکوم است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از المان هایی که می توان موضع خود را بشناسیم باید دشمن شناسی دقیقی داشته باشیم و با توجه به اینکه رئیس جمهور آمریکا برده اسرائیل است و رژیم صهیونیستی با هر روشی تلاش می کند تا با قرار دادن یک رئیس جمهور همسو در آمریکا سیاست هایی که علیه ایران است را پیاده و به کشورهای اروپایی تحمیل کند تا یک اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی رخ دهد.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه باید در داخل کشور وحدت وجود داشته باشد، گفت: اگر با وحدت در موضوع اقتصادی حرکت می کردیم وضعیت کشور بسیار مطلوب تر بود اما متاسفانه در داخل برخی افراد حرف نتانیاهو و ترامپ را میزنند که این مواضع برای کشور مضر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.