پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردان انقلابی همیشه برای حفظ و پاسداشت خون شهدا و پیشرفت و خدمات رسانی به مردم مناطق محروم تلاش می‌کنند

سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بخش چهاردانگه در حاشیه بازدید از گلزار شهدای در دست احداث برخی روستاهای بخش تلاش برای آبادانی مناطق محروم را یکی از اساسی ترین اولویت های موجود نهادهای خدمت رسان خواند و افزود: ‌توجه به همه ی ظرفیت های موجود از یک روستای کوچک گرفته تا یک استان می تواند عاملی در جهت رشد و شکوفایی مناطق محروم و کم برخوردار باشد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بخش چهاردانگه در حاشیه بازدید از گلزار شهدای در دست احداث برخی روستاهای بخش تلاش برای آبادانی مناطق محروم را یکی از اساسی ترین اولویت های موجود نهادهای خدمت رسان خواند و افزود: ‌توجه به همه ی ظرفیت های موجود از یک روستای کوچک گرفته تا یک استان می تواند عاملی در جهت رشد و شکوفایی مناطق محروم و کم برخوردار باشد.
وی در ادامه افزود: بخش چهاردانگه نیز با سه دهستان یکی از مناطق محروم و کم برخوردار سطح استان می باشد که باید به آن توجه ویژه ای کرد.
سرگرد نبوی ادامه داد: در همین راستا مجموعه ی سپاه در بخش چهاردانگه پروژه های متعددی در حوزه های مختلف را شناسایی و در دست اجرا دارد.
ایشان گفت: ظرفیت های موجود در بخش می تواند باعث ترقی و رشد روستاهای چهاردانگه شود. شهرداری کیاسر نیز یکی از این دست ظرفیت های مثبت می باشد.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج بخش چهاردانگه ضمن تقدیر و سپاس از شهردار جهادی و انقلابی شهر کیاسر به جهت همراهی و مشارکت در پروژه هایی نظیر ساخت گلزار شهدا، ‌پروژه های آبرسانی شرب و کشاورزی، ساخت خانه های عالم و … که مجموعه سپاه در سطح روستاهای بخش چهاردانگه در دست اجرا دارد، از زحمات و توجهات ویژه ی مهندس کاظمی تقدیر کرد و گفت: مردان انقلابی همیشه برای حفظ و پاسداشت خون شهدا و پیشرفت و خدمات رسانی حداکثری به مردم مناطق محروم تلاش میکنند.
ایشان در خاتمه اظهار داشت: ما برای کمک به رفع محرومیت تلاش خواهیم کرد و از همه ی ظرفیت های موجود اعم از دستگاه های اجرایی، نهادهای حمایتی و خدمت رسان، خیرین و … استفاده خواهیم کرد و تا آخر برای مردم مناطق محروم خواهیم ایستاد تا شاهد روستاهایی آباد و بدور از هرگونه محرومیت باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.