پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم کلنگ زنی یک واحد مسکونی توسط خیریه خیمه گاه اهل بیت

5

 

چندی قبل و در پی شناسایی خانواده های نیازمند برای تحت پوشش قرار گرفتن در زیر مجموعه موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت چهاردانگه، مسئول موسسه به همراه رئیس وقت اداره بهزیستی شهرستان ساری و چند تن دیگر به یکی از روستاهای حومه شهر کیاسر رفتند ( لینک گزارش ) و با گزارشی که از قبل داشتند با خانواده ای آشنا شدند که یک مادر به تنهایی بعنوان سرپرست خانوار سرپرستی سه فرزند پسر و یک دختر را بعهده دارد پسران خانواده بعلت معلولیت جسمی و حرکتی قادر به انجام کار و تامین مخارج زندگی نمی باشند و تنها دختر خانواده نیز بعلت مشکلات مالی و شرایط سخت زندگی مجبور به ترک تحصیل و کمک حال مادر برای رفع مشکلات زندگی شده با توجه به بررسی های صورت گرفته و اظهار نظر خانواده نبود کار برای یک زن در آن روستای دور افتاده که بتواند با آن مخارج زندگی را تامین نماید زندگی بسیار سخت و دشوار است همچنین در این روستا شرایط درمانی برای این سه برادر نیز مهیا نبوده است.

 

در حال حاضر فرزندان این خانواده تحت پوشش موسسه درآمده و با در نظر گرفتن شرایط سخت حاکم بر خانواده و نبود امکانات درمانی لازم موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت تصیم به ساخت یک واحد مسکونی با زیر بنای ۹۰ متر گرفت و در روز ۱۸ مهرماه ۱۳۹۴ ساعت ۳ بعد از ظهر مراسم کلنگ زنی برای ساخت سرپناهی برای آن عزیزان و انتقال آنها به ساری برای داشتن زندگی بهتر و تحت درمان قرار گرفتن و رسیدگی های درمانی لازم جهت معلولیتهای جسمانی آنها با حضور مسئولان موسسه و مسئولین شهر ساری و چهاردانگه ای و خانواده مذکور انجام گرفت گفته میشود که موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت قصد دارد که با همت و تلاش و پیگیری اعضا حاضر در موسسه و لطف خیران محترم هرچه سریعتر شروع به ساخت و تکمیل این واحد مسکونی بنماید تا این فرندان در اسرع وقت تحت درمانهای لازم قرار بگیرند.

 

در پایان سپاسگزاریم از دکتر فلاح مشاور استاندار و ریئس سازمان مردم نهاد استان مازندران ، آقای امینی بخشدار چهاردانگه ، آقای انتظاری شهردار شهر کیاسر ،اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر، آقای محمد میرعماد نماینده دکتر شجاعی در شورایی اجرایی هلال احمر و آقای مهندس اسماعیلی از نظام مهندسی و همچنین همه عزیزانی که در این امر حضور به هم رساندند.

شماره حساب خیریه : ۰۱۰۹۸۴۱۵۰۳۰۰۵
بانک ملی شعبه کیاسر

شماره تماس: ۰۹۱۱۲۵۵۲۴۵۶

 

گزارش از موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت چهاردانگه

 

IMG_6436 IMG_6435 IMG_6439 IMG_6450 IMG_6455 IMG_6453 IMG_6467

 

عکاس: فاطمه اشرف نژاد

 

5 نظرات
  1. حسین اسماعیلی می گوید

    با سلام و خسته نباشید. اجر شما با خدا باشد انشاءالله . ولی ایا لازم بود که این بنده خدا ها را اینقدر تابلو کنید؟یا لازم بود که که اعلام کنید به چه کسی کمک شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    سلام علیکم!
    دست اعضای خیریه دردنکنه… اجرتون با امام زمان…

  3. azad می گوید

    سرکار خانم علیزاده دست شما و همکاران موسسه شما درد نکند.
    سئوال طرح شده آقای اسماعیلی تعجب آور است.
    بحث جمع آوری ده ها میلیون ها تومان پول است. خوب اگر این گزارش های تصویری نباشد و خیرین متوجه موضوع نشوند، چگونه این خانه ساخته خواهد شد.؟!
    موسسه های خیریه اگر گزارش تصویری ندهند چگونه خیرین را به افراد صاحب حق مرتبط نمایند؟!.

  4. aaa می گوید

    افرادی که در اینجا حضور دارند هر کدام بلاشک در تامین هزینه و یا کمک در ساخت خانه نقش خود را ایفا خواهند نمود.
    شما دوست عزیز که سئوال می فرمایید این افراد حضور نداشته باشند! چه نقشی در ساخت این خانه دارید؟!.
    آیا بهتر نبود بجای طرح این سئوالات، چند هزار تومانی را به حساب موسسه واریز می نمودید؟!
    آیا متوجه هستید که با طرح این سئوالات موجب خواهید شد افرادی کمتری در این گونه مراسم حضور به هم رسانند؟!.

  5. علی جهان ارای می گوید

    عرض خداقوت وخسته نباشید خدمت همه عزیزان اجرشما باخدا انشااله تا اخر کار همینطور باجدیت بوده تاسرپناه این بندگان خدا اماده اسکان بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.