پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم وداع سه شهید دفاع مقدس در ساری برگزار می‌شود

فرماندار ساری گفت: مراسم وداع سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس مازندران، فردا شب در ساری برگزار می‌شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری،  احمد حسین زادگان اظهار داشت: شهدا سند مشروعیت انقلاب هستند  و شرکت در مراسم تشیع شهدا تجدید میثاق با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: شهدا سند مشروعیت انقلاب هستند و در دفاع از دستاوردها و ازرش‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا باید ایثارگری‌ها را زنده نگهداشت.

 

حسین زادگان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است، افزود: به برکت فداکاری شهدای انقلاب, امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان ساری با تاکید بر اینکه شهدا همیشه چراغ هدایت جامعه هستند، گفت: حضور در مراسم تشیع شهدا تجدید میثاق است با فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به ارزش‌ها و بازآموزی خصلت رشادت و شجاعت است.

 

حسین زادگان گفت: همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر (ص)و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع), پیکرهای مطهر سه شهید تازه تفحص شده از منطقه غرب در روز پنج شنبه ۱۹ آذر تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

 

وی افزود: مراسم شب وداع با شهدا، بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای ساری برگزار می‌شود.

 

حسین زادگان افزود: مراسم تشییع شهدا از ساعت ۹ صبح از مسجد جامع ساری آغاز و به سمت میدان شهدا پس از اجرای مراسم مذهبی و مداحی در بوستان شهدا، آرام می‌گیرند. شهید گرجی به آرامگاه هفت تن میانرود ساری و شهید دیگر به فریدونکنار انتقال می یابد.

 

تقویت فعالیت‌های فرهنگی در شهرداری ساری

شهردار ساری نیز در این جلسه نیز با تاکید بر اینکه باید یاد شهدا را ارج نهیم و از آنها به نیکی یاد کنیم،گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری و مجاهدت شهیدان و تقدیم خون‌های پاک آنها به انقلاب است.

 

مهدی عبوری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و معنوی شهرداری ساری در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، افزود: در برگزاری تشیع شهدا، با فعالیت در فضاسازی محیطی و تبلیغاتی با بنیاد شهید هماهنگ و همراه خواهیم بود.

 

 

 

 

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.