پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران

0

رییس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تا ساعت 6 صبح روز یک شنبه ۹ تیر خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا ، علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه  محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یک شنبه 9 تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز یک شنبه نهم تیرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه تا 24 روز جمعه 7 تیر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز شنبه 8 تیرماه تا ساعت 2 بامداد روز یک شنبه 9 تیرماه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روزیکشنبه 9 تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، بیان کرد: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه تا ساعت 12 روز یک شنبه 9 تیرماه از این محور ممنوع است.

وی از ممنوع بودن تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 7 خردادماه از رودهن به سمت آمل خبر داد و گفت: در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یک شنبه 9 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت2 بامداد روز یک شنبه 9 تیرماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه می باشد و حائز اهمیت اینکه در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه محدودیت یکطرفه شدن محور هراز، از پلیس راه لاریجان به سمت رود هن اعمال خواهد شد.

قدمی خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کندوان اعمال خواهد شد.

وی از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس نیز خبر داد و اظهار کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 5 تیرماه از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت 8 شب تا ساعت 24 روز شنبه 8 تیرماه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر – فیروزکوه – تهران ممنوع است.

رییس پلیس راه استان مازندران گفت: رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.