پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان در محورهای شمال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان ۹۹ در محورهای شمال  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم و در محور هراز به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان ۹۹ از ظهر امروز در محورهای شمال، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۷، جمعه۲۸، شنبه۲۹، یک‌شنبه۳۰ و دوشنبه ۳۱ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه، شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه  تا ساعت ۲ بامداد روز آینده درصوت بروز ترافیک از جنوب به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روزهای اعلام شده از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول یادآور شد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۸ و دوشنبه ۳۱ شهریور ماه امسال از شمال به جنوب ممنوع خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه، شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه  تا ساعت ۲ بامداد روز آینده درصوت بروز ترافیک از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: بحث محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر نیز درصورت بروز ترافیک به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین و توجه به توصیه‌های پلیس، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.