پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجلس نماد مردم سالاری دینی در ایران است

آیت الله شهید سید حسن مدرس یکی از روحانیون متعهد و از شخصیت های برجسته و تاثیرگذار در تاریخ ایران است که با اقدامات شایسته ای که در زمینه های مختلف انجام داد توانست در آن دوران مملو از ظلم و تباهی ضمن ایستادگی در برابر شکنجه های نظام پلید شاهنشاهی ،از تصویب بسیاری از طرح هایی که به هر طریقی به اسلام و استقلال کشور خدشه وارد می نمود جلوگیری به عمل آورد

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: دکتر کوروش یوسفی ساداتی ،مدرس دانشگاه ضمن گرامیداشت ۱۰ آذر روز مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی عصاره ملت و نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به بیان تاریخی بنیانگذار کبیر نظام اسلامی  امام راحل(ره) مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است گفت:مجلس شورای اسلامی به عنوان کانون قانون گذاری و نظارت عالیه بر فرآیند اجرای قانون در دستگاههای اجرایی از قداستی معنوی و جایگاهی رفیع برخوردار است که ریشه در باورهای اعتقادی و دینی ملت ایران دارد.

 

وی راهیابی نمایندگان صالح ، صدیق و خدمتگزار به مجلس را شاخصه تشکیل مجلسی قوی با بدنه کارشناسی توانمند و متخصص برشمرد و گفت:هرچه نمایندگان مجلس اصلح تر و جامع الشرایط تر باشند  فرآیند قانون گذاری  در خانه ملت نیز تسهیل و کم حاشیه خواهد بود.

 

وی حرکت در مسیر رهبری نظام و تبعیت محض از منویات رهبر فرزانه انقلاب را شاخصه بارز نمایندگان مردم برشمرد و گفت:مردم پشتیبان و حامی نمایندگان ولایتمدار هستند و کوچکترین تخطی از این مسیر را برنمی تابند.

 

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت اله مدرس گفت: آیت الله شهید سید حسن مدرس یکی از روحانیون متعهد و از شخصیت های برجسته و تاثیرگذار در تاریخ ایران است که با اقدامات شایسته ای که در زمینه های مختلف انجام داد توانست در آن دوران مملو از ظلم و تباهی ضمن ایستادگی در برابر شکنجه های نظام پلید شاهنشاهی ،از تصویب بسیاری از طرح هایی که به هر طریقی به اسلام و استقلال کشور خدشه وارد می نمود جلوگیری به عمل آورد.

 

وی استقلال ، آزادیخواهی و ساده زیستی را از ویژگیهای برجسته شهید مدرس برشمرد و گفت:شهید مدرس الگویی کامل برای یک نماینده مجلس در نظام اسلامی است.وی همچنین گفت: نمایندگان با قدر جایگاهی که در آن قراردارند را بدانند و خدمتگزار صدیق مردم باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.